raptor50v2
zooo,ff een oud topic nieuw leven in blazen,ik ben ondertussen al klaar met de raptor 50v2,moet alleen nog de vbar instellen,ik begrijp ff niet hoe de bekabeling nu moet lopen van de gov tov de vbar,.
en hoe ik deez precies moet instellen.
zo ook het throttle kanaal die de gasklep moet opendraaien of afsluiten,krijg ik niet goed,heb sinds kort dan ook de nieuwe zender de futaba 10cg,miss is het um dat.
voor de rest is hij helemaal klaar,pitch,rudder,elevator,aileron,zijn oke.
hierbij een paar foto´s met uitleg,het is eigenlijk een x50 geworden,als je het nader bekijkt,kheb er veel aan gedaan om hem van deze tijd te maken,hij is echt top.
zoals hij was
en zoals die nu is
hier zie je dat m´n rappie wordt voort gedrukt door een redline 53,en als je goed kijkt dan zie je de sensor gv-1 voor de gov ook zitten
hier zie je dat ik de pitchbrug weggehaald hebt en in plaats daarvan is het geheel een eccpm systeem 120 graden geworden.
het geheel wordt gestabiliseerd door een silverline full-size vbar,meteen is ook de schakelaar te zien om spanning te zetten op m'n 7ch futaba ont+vbar+servo's
de kop is eigelijk een kop van de x50 die perfect past op de v50
zoals jullie zien is het electronica gedeelte nog niet af,omdat ik niet precies weet of de kabeltjes voor de gov wel goed zitten,de lipo is een 2s 3650mah,genoeg voor een paar vluchten(hoop ik want er zitten savoxjes in de schijnen behoorlijk stroom te vreten)
de tailfins zijn naar carbon overgebracht,dit ivm dat de stock fins giga zouden flexxen
z'n afval raakt ie kwijt via de zimmerman demper
de v2 blades matchen perfect bij de canopy
zoals jullie zien is hij flink geupgraded
specs: redline 53
: zimmerman uitlaat
: bec= Western Robotics Hercules Super Mini BEC (2S 10A/15A Peak)
: savox sc1257tg swash
: savox sh1290 mg tail
: full-size vbar silverline
: 2s 3650 mah
: 7ch futaba ontv
futaba t7c
raptor 50 v2 fbl
logo 600sxsoon!!