Algemeen 1/8 brushless buggy topic

En die mag er zeker wezen, mooi gedaan hoor !

Heb het (uiteraard) niet zelf gedaan he, enige dat ikzelf kan tekenen is zo een mannetje bestaande uit bolletjes en lijntjes :p.

Hoort hier eigenlijk niet thuis, maar tis brushless he ;).

5635580750_a7832992b7.jpg

Maar vind ze te mooi om mee te rijden... Zal enkel voor wedstrijden worden wss :rolleyes:.

Zolang gij betaald doet den Miko alles voor u :p

@Dikke hond: Buggy velgen verschillen niet erg veel van elkaar. Je hebt veel kans die bandjes gewoon passen op JC velgen. Ik gebruik altijd AKA velgen met AKA foams en dan heb je amper nog last van het balloonen.

Gebruik gewoon geen schumacher velgen want die zijn crap.

@ SSI: kun je mij een PB doen wat betreft banden/inserts combi's? Uiteraard voor op de baan ;) Ben ondertussen lekker wat info aan het verzamelen!

ik heb een hong nor x2 buggy en wil hier graag een electromotor opzetten heb al een ombouwset erop zitten en nu is mijn vraag een mamba 2200 kv of een 2650 kv

Als je op circuit zou willen rijden zou ik tussen de 1700 en de 2200kv blijven :)
De 2650 is teveel voor lekker vloeiend te kunnen rijden...

oke maar wat is dan een goede tandwiel verhouding? heb nu een 16/44 dit werkt super alleen op het rechte stuk ongeveer 40 meter is hij vrij traag ten opzichte van de rest. ideeen altijd welkom gr (p.s. ik rijd met 4s lipo )

No way... Squirrel die een fatsoenlijke auto koopt :o

EDIT: Heb ook al lang geen vids van hem gezien. Hij praat veel maar zegt weinig.

Laatst bewerkt:
Back