Algemeen 1/8 brushless buggy topic

Heb je een link of een manier om ze te filteren? Er bestaan maar 2 T8 rotors en dat is buggy en truggy. Die andere rotors zijn normaal gzien rotors voor de 1/10 motoren.

EDIT: Als ik "Tekin rotor" ingeef in de search, dan krijg ik enkel 1/10 rotors.

Idd het was super toff vandaag en heb heel veel jumps leren maken en ik ben met kapot servo naar huis gegaan.
Ik dacht mol gevaarlijk maar ik vandaag zelf gemerk dat het super fijn was.
En heb stoomstrijkijzer leren kenne was ook blezand en toffe gast ook.
Allee grtz Phi.

Thnx stoom! ik zie wel, kan hem altijd insturen als hij kapot gaat... of er gewoon een spare kopen als hij uit de garantie valt ofzo!

Bummer van de servo... Welke was het?

Ja echt wel spijtig van je regelaar... Het ging net lekker eh :D Het was zo een zalig leuke dag.
Veel mensen, goed lachen etc...

Heb ook een probleem met de koppeling van mijn Ninja, morgen maar eens nazien!
Grip was er allessinds genoeg vandaag :)

Ik vond ook dat het rijden vrij goed ging. Alleen schijt dat die windstoten soms onder de auto sloegen als je sprong.
En damn, diene nitro van u gaat toch wel hard ze :D
Zijn de foto's wa gelukt? ^^

Ja die wind gisteren... Damn!!! Onvoorspelbaar wat je wagen zou doen!
Foto's moet ik nog overzetten, zullen wel war leuke tussen zitten. Had een reeks van jou van de centrale jump waar de wind eronder in kwam, en je wagen dus verticaal naar beneden wijst :D ik zal ze straks eens overzetten!

Ninjatje gaat inderdaad lekker :)
Net zoals jouw tekin ... Lekker smooth :D

@Phil volgens mij was dat geen ACE 1015 hoor! ;)
Nu heb je wel een goede eh ;) gelukkig dak die nog vlug erin had gegooid eh :p

Ohja en voor je eerste maal deed je het zeker niet slecht!

Ja die wind gisteren... Damn!!! Onvoorspelbaar wat je wagen zou doen!
Foto's moet ik nog overzetten, zullen wel war leuke tussen zitten. Had een reeks van jou van de centrale jump waar de wind eronder in kwam, en je wagen dus verticaal naar beneden wijst :D ik zal ze straks eens overzetten!

Ninjatje gaat inderdaad lekker :)
Net zoals jouw tekin ... Lekker smooth :D

Behalve dat uit jouw motor blauwe rook komt en uit mijn ESC witte...
Schoon foto's!

Een wedstrijd gedurende een weekend op Mol.
26 & 27 februari.

Is best een leuke wedstrijd en goed georganiseerd.

Ik heb me ook al ingeschreven. Ga aanwezig zijn met de Buggy, en als ik niet meer verder kan met de buggy met de truggy dan maar. Terwijl dat deze enkel voor te bashen dient:)

Maar ik heb nu ook al wat spares voor de MP9.
Hopelijk nu met meer geluk.

Kurtje kom jij ook ?

Ik ga de shocks ook eens hervullen. 500 voor , 600 achter zou goed moeten zijn ?

En de diff's. Ik heb met de MP9 eigenlijk nog niet veel gereden. Pakweg 15 lipo's wat rustig rondrijden en 1 keer blackjack.
Ik denk dat ik nog niet nodig hoef te shimmen. Maar de diff's wanneer moet deze olie vervangen worden ?

Laatst bewerkt:
Back