savage .26 picco
Forum veteraan
Zo te zien een ESC mount inderdaad... Persoonlijk zie ik iever zo'n mount als rechtstreeks op het chassis... Zo'n mount kan de klappen nog een beetje opvangen bij sprongen , scheelt weer voor de ESC 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo te zien een ESC mount inderdaad... Persoonlijk zie ik iever zo'n mount als rechtstreeks op het chassis... Zo'n mount kan de klappen nog een beetje opvangen bij sprongen , scheelt weer voor de ESC![]()
Nee daar niet van, maar het gaat meer over de wegligging. Jouw A arm flext een beetje als de shock achteraan op de A arm zit wat in een betere wegligging resulteert als het hobbelig is.Shocks voor de tower is niet onhandig hoor.
aan de voorkant waar de tower naar achter staat verhoogd het het CoG ietsje, vraag me trouwens af wat het airodynamisch effect is, aan de ene kant heb je niet een totaal platte shock tower die niets anders doed dat een airbrake zijn, maar aan de andere kant is een gladde shock tower waarschijnlijk wel een soort voorspoiler achtig iets, en blijft de airflow waarschijnlijk schoner voor de body en de spoiler om er iets van downforce uit te halen...
Hoi, ffe een vraagje tussendoor.. Heeft iemand ervaring met Proline Badlands banden om mee te bashen (gras/aarde etc.) ? En heeft iemand nog een tip waar je beetje leuk bandjes/velgen kan kopen of kan ik het net zo goed bij de modelbouwwinkel " op de hoek" kopen..
Wat heb je voor een truggy gekocht??
Dat zijn VP-Pro Bull Dog zoals de titel ook begint. Het zijn eigenlijk banden voor op kunstgras. Ze zullen het vast wel leuk doen maar ik denk dat ze minder slijtvast zijn dan een setje BL's.