Algemeen 1/8 brushless truggy topic

10KG is misschien genoeg (stock is 8.9KG dacht ik) maar ik zou zeker voor een sterkere gaan.

Over de snelheid, denk dat je met bashen het verschil tussen 0.07 en 0.15 amper zult merken, of ben je echt aan het racen??

Die Ace van Murky wordt ook heel veel aangeraden en is ook zeker een goede servo.

in buggy 15 kg op 0,10 tot 0,15, in truggy 20 kg met snelheid 0,10 tot 0,15. Dat zijn de meest gebruikte veilige waarden. Zelf gebruik ik de Hitec 7955 TG serie op lipo direct (7,4v) in nitrobuggy, geweldige servo's die bij goed gebruik nooit kapot gaan. Snelheid op 6 volt is 0,15, op 7,4 volt 0,12. In de brushless buggy gebruik ik straks de Ace 1015, dit vanwege de snelheid op 6 V, dan vindt ik de hitec op 6v te langzaam. Wil wel hetzelfde stuurgedrag en responstijd hebben bij de twee buggy's.

Dat zijn goede berichten!!
Heb je je al ingeschreven?

Zien we je nog in de rallycup op Bergschenhoek?

Ja mooi meedoen!!!
Nee nog niet waar kan dat al en hoe ver moet dat van te voren???
Ja kom zeker naar de rallycub moet mijn slash 4x4 uitproberen maar hoop wel dat het dan iets droger is!!!!!!!

Gisteren mijn mijn RC8t opgehaald maar eens kijken of ik dit weekend de conversie er in kan bouwen!?!?

Ga dit voor het eerst doen nog tips. Wat voor olie moet er in de diff's??

IMG-0196.jpg

Veel plezier ermee (Dennis hier ;))

Ik reed met Nitro altijd 2500/7000/5000 (achter naar voor..), maar het kan zijn dat Electro iets meer of minder moet hebben, dat weet ik niet. Laat maar wat foto's zien als de conversie klaar is, dan ga ik ook maar eens kijken of het interessant is ;)

Hoezo handiger met de comp???

Heb ik jou wel eens gezien bij de rally cup??
Als ik handiger met computers zou zijn, had ik je een linkje gegeven die direct bij het inschrijfformulier uitkwam.
Ik heb jou in Purmerend gezien. Ik reed toen nog met een revo in de rallycup

Laatst bewerkt:
Kwa diffs kan je redelijk aanhouden wat je met Nitro doet alleen je midden diff 1 of 2 stappen zwaarder.
Dus 5/10/3 is goed te doen is het wat kouder: 5/7/2

Back