Algemeen 1/8 brushless truggy topic

LRP is vooral bekend om toebehoren voor RC zoals regelaars, motoren, banden en dergelijke. Sinds kort hebben ze ook eigen autos in het pakket opgenomen.
LRP is ook de duitse importeur van HPI. Kijk maar eens op www.lrp.cc

Ik geloof wel dat de RC8 beter is dan de LRP S8. Tenminste van wat ik er van gezien heb. Het is misschien ook wel handig om te kijken wat de lokale hobbyshop kan/wil leveren ivm onderdelen voorziening.

Ombouw kit valt allemaal wel mee. Enige wat je nodig hebt is motormount en LiPo box / esc plate. Of als je het helemaal super wilt hebben dan koop je een nitro en een RCM ombouwkit.

is ombouw kit niet gwn even duur of zelf duurder dan standaard elektro ?

de lrp s8 txe is de elektro versie van de lrp s8 tx en daar zijn goede reacties over het is het zelfde chassis

Denk eerder dat hij er een negatieve ervaring mee heeft gehad. Hoe dan ook, 1 negatieve ervaring wil niet zeggen dat het een slecht product is. Al zou ik liever geld uitgeven aan een AE dan LRP.

Ohhhh het is er niet 1 ;)

Anyway some info ....:
Vector 8 is een motor die helaas niet erg efficient is en een zeer hoog accu verbruik heeft in verhouding met andere motoren die we getest hebben (12 minuten rijtijd ipv 16 minuten). Deze in-efficientie resulteerd in een motor die zeer heet loopt en te makkelijk zal uitfikken. Dit is niet een eenmalige ervaring op Nitromania bijna elke E wagen die uitviel was er 1 met een Vector 8 motor.

De regelaar (SPX8 ) is een regelaar met zeer beperkte functies maar wel voldoende eigenlijk. In combinatie met een andere (gesensorde) motor heb je een beest en op de regelaar het enige echt negatieve is dat hij geen BEC heeft.

We hebben deze set voor een test gehad die we om de bovengenoemde reden hebben moeten afbreken.

Weer allemaal wat geleerd :)

ps. Doelde eigenlijk ook niet perse op jou (al leek dat wel zo). Ik lees helaas met grote regelmaar dat iemand één negatieve ervaring heeft gehad met een wagen of product en het vervolgens aan iedereen gaat afraden terwijl het een heel goed product is.

Terug on-topic. Voor die prijs mag je ook geen top kwaliteit materialen verwachten. Zoals eerder gezegd ik zou eens goed op eBay gaan speuren naar rollers, er wordt zoveel moois aangeboden. Ik zal zelf niet meer snel nieuw spul halen.

Leuke regelaar voor bashen en onderwater snorkelen :)
G2 Beast features
Perfect sensorless drive
New G2H - high performance heat dissipation power boards
New G2 software increases power and top speeds
100% Waterproof
Safety features including thermal cut off
NiMH/NiCAD/LiPo Support
Built in data logger (8 minutes maximum)*
New adjustable features via included Mtroniks pit card - Very easy to use
New high power brakes, fully adjustable
New high power drag brakes, fully adjustable
Reverse lock out
Input voltage - 7.2 to 14.8V
Motor limit - 3000kv
Small size - 42.0 x 27.0 x 23.0mm
Weight - 66g (excluding wires)

The G2 Beast brushless speed control has been designed to use in 1/8 scale competition racing.

die regelaar lijkt volgens de site heel goed te zijn is hij vergelijkbaar met bv mamba monster

en wat voor motor zou het beste erbij passen

nard cox

ik heb nog eens goed lopen zoeken en voor 380 dollar inc btw exl verzend kosten betalen kan via paypal heb je een nieuwe rc8te valt wel mee toch xd
pinky-2 zei dat die regelaar goed was je kunt hem met motor voor 142 dollar inc btw en verzend kosten ook betaalbaar via paypal kopen
dus aleen dan nog servo en zender set nodig die zijn in nl ook niet zow duur voor 32 euro heb je een servo die 15 kg aan kan met een reactie tijd van 0.13 sec
en voor 85 euro ( weet niet of goedkoper kan) heb je een 2,4 ghz zender+ontvanger

dus zonder accu's meegerekend is het nog redelijk betaalbaar ongv 482.50 euro maar dan wel nieuw

Back