Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik kwam naar aanleiding van een vooraankondiging in de FMT dit model tegen, lijkt me een erg leuke kist om te bouwen. Mooie moderne bouwwijze maar retro uiterlijk. Ik vind het er leuk uitzien. Standaard uitgerust met forse flaps. Moet op 6S te vliegen zijn, met 1500W moet je tot 5 kg kunnen slepen. Ik zal de man eens een mail sturen hoe groot de prop kan zijn op dit model. Ook altijd leuk om te kijken hoe op zo'n mail wordt gereageerd, is voor mij een goede indicatie van de service van zo'n toko.
Ik heb niet zoveel ervaring met motormodellen. Is 6,5 kg voor een kist met 206 cm spanwijdte veel?
Ik zou het het liefst bij 6S houden, dat kan ik nog goed laden met mijn huidige laders en voeding, voor meer dan 6S moet ik weer andere spullen gaan kopen.
Als ik even reken dat ik die Merlin met mijn Ka-7 naar boven zou willen brengen, dan kom ik op een totaal gewicht van ca 12 kg.
Logo done
Ik kan ze ongeveer tot dit aan maat maken, anders wordt het voor de kleine lettertjes echt te klein:
Bjorn, (ik krijg de puntjes niet boven de O)
Is de ondergrond waar de zwarte letters op zitten wit of doorzichtig?
anders staat het zo ehh.... Vreemd op m'n blauw/creme Toledo Special...
Logo done
Ik kan ze ongeveer tot dit aan maat maken, anders wordt het voor de kleine lettertjes echt te klein:
![]()
Echt mooi.
Misschien kan je nog iets smaller door de bovenste letters iets naar rechts te schuiven en de onderste iets naar links.
Dan kan de zwever ietsje naar rechts en de motorkist ietsje naar links.
Maar of het mooi is weet ik niet
Zal leuk staan op mijn piper denk ik echt schaal
Want we moeten over schaal ook heel anders gaan denken.
Vroeger bouwde wij de 1 op 1 modellen na.
Nu gebeurd dat anders om met electro.
Dus als ik zo'n mooie sticker op mijn piper doe wil de echte het straks ook.![]()
Oke dan heb ik niets gezegd.
Kijk even in de openingspost aub![]()