Algemeen Micro-T Topic

• Topicstarter Topicstarter Mattijn
  • Startdatum Startdatum
Ik ga die Zippy's halen 2$ voor dat dingetje! Kun je niet voor sukkelen vrees ik!

Heb daarnet de Micro's binnen gekregen:D Mijn zusje was aant gillen van blijdschap haha altijd leuk..

Ze hebben er ondertussen al 2 accu's opzitten.

Men zusje haar Desert truck rijdt enorm goed en niets op aan te merken.

De mijne zit met een wieltje dat een beetje stroef draait. Rechts vanvoor. Waardoor ik bij optrekken en draaien meteen rond de as draai. Heb er al een drupje olie ingedaan en helpt maar heel klein beetje helaas.

Bij veel gebruik zal er wel wat speling opkomen en beter gaan draaien..

Ik ga die Zippy's halen 2$ voor dat dingetje! Kun je niet voor sukkelen vrees ik!

Heb daarnet de Micro's binnen gekregen:D Mijn zusje was aant gillen van blijdschap haha altijd leuk..

Ze hebben er ondertussen al 2 accu's opzitten.

Men zusje haar Desert truck rijdt enorm goed en niets op aan te merken.

De mijne zit met een wieltje dat een beetje stroef draait. Rechts vanvoor. Waardoor ik bij optrekken en draaien meteen rond de as draai. Heb er al een drupje olie ingedaan en helpt maar heel klein beetje helaas.

Bij veel gebruik zal er wel wat speling opkomen en beter gaan draaien..

Plastic lagertjes vervagen door echte lagers en je probleem is verholpen.

Plastic lagertjes vervagen door echte lagers en je probleem is verholpen.

En dit onderdeel is deze morgend besteld:). Ik had niet gezien dat er in die velgjes van die plastic rommel zat. Had ik dit geweten had ik die kogellagers ineens meebesteld!

Nog opties die important zijn ?

@ Kloppertje,

Ik heb je een PM verzonden.

Ik heb vandaag naar PK Racing geweest en daar eens met de micro wezen rijden. Die wagen rijdt echt heel goed voor zo een klein ding:D Super nerveus maar dat was te verwachten.

Weet iemand waar ik de Baja versie van de micro T kan vinden? Ik vind die uitvoering echt super. Of anders de kant en klaar gespoten rode Baja body? Past die ook op de stadium truck versie? En de desert truck en high roller, passen daar ook oudere bodies op, of kan dat niet door de verlengde wielbasis?

Weet iemand waar ik de Baja versie van de micro T kan vinden? Ik vind die uitvoering echt super. Of anders de kant en klaar gespoten rode Baja body? Past die ook op de stadium truck versie? En de desert truck en high roller, passen daar ook oudere bodies op, of kan dat niet door de verlengde wielbasis?

Losi maakt deze al geruime tijd niet meer

Wel geen Micro-T maar wel Micro Desert Truck en de Micro Rally Car. Denk dat deze ook wel in dit topic mogen, kon geen geschiktere vinden.

full

full

Beide geheel origineel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nu een paar accu's gereden ik rij bijna 20 minuten indoor met de Micro Rally Car (220mAh) Dat kan toch eigenlijk niet aangezien ik met de (kleinere) Micro Desert Truck (150mAh) hooguit 10 minuten haal...

Laatst bewerkt:
Wel van de sint, een losi micro highroller. Heeft inmiddels een lipo-accu, andere assen, wielen van de micro raminator en aluminium schokdempers.

Gaat prima binnen, van kartonnen dozen heb ik wat schansen gemaakt en het ding vliegt best goed. Met de lipo gaat het een stuk sneller dan met de originele batterij. Ik hoef er voorlopig geen borstelloos setje op.
Gaat trouwens ook best redelijk door gras heen.

Back