op dealextreme.com hebben ze ook lipo´s maar dan met gratis verzenden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De lipo's van HK passen niet helemaal, je moet aan 1 kant een stukje uit het chassis knippen/snijden. Ik heb er hier 4 liggen![]()
Ik ga die Zippy's halen 2$ voor dat dingetje! Kun je niet voor sukkelen vrees ik!
Heb daarnet de Micro's binnen gekregenMijn zusje was aant gillen van blijdschap haha altijd leuk..
Ze hebben er ondertussen al 2 accu's opzitten.
Men zusje haar Desert truck rijdt enorm goed en niets op aan te merken.
De mijne zit met een wieltje dat een beetje stroef draait. Rechts vanvoor. Waardoor ik bij optrekken en draaien meteen rond de as draai. Heb er al een drupje olie ingedaan en helpt maar heel klein beetje helaas.
Bij veel gebruik zal er wel wat speling opkomen en beter gaan draaien..
Plastic lagertjes vervagen door echte lagers en je probleem is verholpen.
Ik zal eens kijken. Ik heb nu een ander chassis waar een 350 mAh in past, dus stuur me nog maar eens een pm. Ik zal misschien ook nog wel eens wat foto's posten van het chassis.Doe je er soms 2 van weg ? Als ze nog in goede staat zijn..
Weet iemand waar ik de Baja versie van de micro T kan vinden? Ik vind die uitvoering echt super. Of anders de kant en klaar gespoten rode Baja body? Past die ook op de stadium truck versie? En de desert truck en high roller, passen daar ook oudere bodies op, of kan dat niet door de verlengde wielbasis?