Bedankt voor het meede pnken hoor jongens, maar de auto is zo klein, als ik de Losi combo blijf gebruiken kan een grotere accu niet op het chassis. Dit kan vaak wel met een andere kleine esc en micro ontvanger, maar dan zit je ook snel aan een nieuwe servo, brushless motor en lipo. Maar ik gebruik de micro-t juist voor binnen in huis, en dan wil ik niet zoveel vermogen. Deze combo was daarom ideaal; je hebt de opties tot brushless en andere servo, maar dat hoeft niet per se.
Ik heb ook gekeken naar de glitch busters, maar op deze ontvanger zit geen extra kanaal of vrije poort. Dus moet ik heb waarschijnlijk ergens anders aan zien te solderen. Parallel aan de servo is een optie las ik, maar mijn servo lijkt het probleem niet, dus waar moet ie dan, parallel aan de motor? En dan nog; wederom lijkt de ruimte in de auto mij te beperkt voor een glitch buster.
Ik vind het prachtig om te klussen aan mijn 1:10 auto's en dan was de zaak snel bekeken met jullie tips, maar de micro houd ik het liefst zo veel mogelijk stock