H
hezik
Guest
Daar kunnen een boel redenen voor zijn.. ik denk dat de meeste verklaringen zullen beginnen met het gyroscopische effect van de propellor..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Iemand een idee waarom als ik een snap rol maak met mijn minimag mijn moter een heel vreemd brommend geluid gaat maken? een soort laag brommend geluid? alsof de prop loszit ofzo? mijn shocky doet dit ook wel eens, als ik erg ruw aan het vliegenben. ben benieuwd waar dit vandaan komt.
samuel speltdoorn
zie ik het goed, gebruikt multiplex nu ookal die marginale super slechte schuimwielen voor de minimag?
ik had er nog de goede gewone bij, die schuimen wielen van elapor zijn na 3 landingen al voor de vuilbak![]()
voor de rest is het just dezelfde bestickering als de mijne, enige critic: waarom die motor niet binnen zit, kun je toch simpel oplossen?
greets!
Awol
Ff snijden en dan past die motor wel.....
Die wielen zijn echt bagger ja......heb ze op ,mijn acro meteen vervangen....zijn vierkant na twee landingen. Zou daar echt, iets grotere, goede schuimwielen opzetten.
Epoxy is geen probleem op elapor.. 'k heb et ook gebruik bij men EZ*Waar gebruik je epoxy voor dan? dat mag je nam niet gebruiken op elapor