Algemeen Mugen MSX3 Topic

• Topicstarter Topicstarter Donno
  • Startdatum Startdatum
ferrari f360 modena hebben ze ook

hpif360.jpg

Zo te zien alu wielophanging, ziet er mooi uit, maar 1 stoeprandje en ze zijn krom denk ik. Ziet er mooi uit.

hoi,

ik heb op mijn mugen een T-15 ENGINE staan van HPI, en een 2speed, maar het lijkt wel alsof hij nu overpowered is, je kan niet volgas optrekken, da trekt hij scheef naar links, hij suurt ook niet zo lekkr recht door. Ik krijg hem niet goed getrimd het lijkt wel of er speling op de servo staat.Als ik voledig stuur naar recht geef, komt hij niet precies terug in het midden te staan, naar links is dit het zelfde.Wat zou ik daar aan kunne doen?

groet robert

Een digitale servo heeft dit probleem een stuk minder (niet helemaal terug komen naar het midden). Ook zou je naar je servosaver kunnen kijken en deze wat strakker zetten.

Het scheef trekken heeft volgens mij niet veel met vermogen te maken, maar meer met de set up van je auto (Mark rijdt immers met een motortje waar meer vermogen in zit dan die t15 van hpi).

Ikzelf zou proberen om de setup aan te passen.

had ik ook, zondag verholpen
bij mij stonden de stuurstangen niet goed de linker van voor gekeken moet wat korter zijn dan de rechter (bij mij dan) kon dat verschil er ook niet uittrimmen.
bij volgas ging ie elke keer een andere kant op dat rechtdoor nu niet meer.

ik heb geprobeerd het te verhelpen, maar mijn uitlaat tube is gescheurd, dus ik kan even niet rijden, maar ik had in het beging helemaal geen last van.

groet Robert

Naarmate je meer snelheid krijgt wordt de afwijking die er in zit ook steeds groter.

Leg er eens een waterpas naast om te kijken of alles wel gelijk uitgelijnd staat.

Denk dat je een update kan verwachten als het weer rijweer is.

SDie uitlaatbocht zit erop!!!

Robert H. zei:
hoi,

ik heb op mijn mugen een T-15 ENGINE staan van HPI, en een 2speed, maar het lijkt wel alsof hij nu overpowered is, je kan niet volgas optrekken, da trekt hij scheef naar links,

Probeer eens wat meer toespoor in te stellen.
dit in combinatie met een wat lossere voorveer (en dunnere olie) dan achter werkte bij mij goed.

hoi,

ik heb de carbon deck set voor men mugen gekocht, nou zat er geen beschrijving bij.De radioplaat inbouwen ging wel goed, maar het plaatje waar de vering aan bevestigt wordt, lijkt niet echt met de veren te passen.Heeft iemand er toevallig een foto van ofzo.

groet Robert

daar horen ook nog busjes tussen, de plastic schoktower is dikker. en zitten meer/andere gaten op voor andere/betere? afstellingen.
heb hem bij pk gewoon zien staan dus moet kloppen.
wil ook nog z'n set.

Hij staat inderdaad helemaal gemonteerd bij pk, en ja er zitten kwijlsporen op van Mark. Moet gewoon gaan.

Staan er geen foto's op de site van PK??? Staan wel wat foto's van die mugen die helemaal getuned is, weet niet of deze ertussen zit

DoNnY zei:
en ja er zitten kwijlsporen op van Mark. Moet gewoon gaan.

:spam:
stuk van de winkel waar de fg's staan moest nieuw vloerbedekking in, nadat ze donny hadden verwijderd, hij stond er zo lang te dromen dat ie aan de vloer vast gekwelt zat.

ok nu weer :ontopic:

niet echt een duidelijke foto gevonde op de site van Pk,

en eigenlijk heeft die carbon set TOTAAL geen nut,
maar het ziet er zooo relax uit :lol:

er was hier ooit op het forum iemand die zijn mugen helemaal getuned had, met een goei foto, kan die alleen niet terug vinden.

groet Robert

begin van dit topic staan er een paar alleen dan krijg je speakers te zien.
denk dat ie de index is vergeten te wijzigen.
hoef zelf niet veel meer te doen die carbon zet en een andere uitlaat, en trunbuckels voor de stuurstangen ben ik er.

Hey,

Ik heb net me Msx-3 nieuw gekocht(vorige week woensdag binne) dus nou nog ff inlopen. Had ik geen tijd voor dus dan moge maar ff doen.

P.s.
Waaro rijde jullie??

Mzzl,

vergeet niet de nodige schoeven in de loctite te zetten anders ben je gauw uitgelopen.

ik rijdt in spijkenisse maar da's beetje uit de beurt voor je denk ik

Back