DiSrUpTeR zei:zag op de site van MID dat er nieuwe alu onderdelen zijn en stabilisatoren voor de msx3
wat is de site dan??
k kan hem niet vinden via google
mvg
frank
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
DiSrUpTeR zei:zag op de site van MID dat er nieuwe alu onderdelen zijn en stabilisatoren voor de msx3
het is nitro heb er ook last van met die van mij. 1/2 uur rijden 3 uur cleanen normaal denk ik.petter zei:Na een stukje sturen zit heel de auto onder de bagger.
petter zei:Verder is het wel wat vreemd dat bij volgas de auto mooi rechtdoor loopt maar zodra ik het gas loslaat de auto naar een kant trekt, heb alle wielstanden al gecontroleerd en staan voor en achter, links en rechts gelijk, suggesties?
kyoshodriver-->Bartje zei:Heey mensen, Modelsport-Hoofddorp heeft de meeste onderdelen van de Mugen MSX3 zo op voorraad liggen. Ook de motoronderdelen van het standaard motortje wat op de MSX3 zit. De webshop is nog niet af en de parts van de MSX3 staan er ook nog niet op, maar als je een mail stuurt naar sales@modelsport.nl kan je gewoon de prijzen van bepaalde parts opvragen als je die wilt weten, wel even de nummers van de parts erbij zetten, en dan komt het helemaal goed.
Greetz.
Bartje.
FRANKY>SF.NET zei:bij mij is het 'lipje' op de diff aan de voorkant afgebroken:S
(waar dus de shocktowers met 2 schroefjes vastzit)
kan de voorophanging niet meer vast
is dit dekseltje los bestelbaar?
kyoshodriver-->Bartje zei:FRANKY>SF.NET zei:bij mij is het 'lipje' op de diff aan de voorkant afgebroken:S
(waar dus de shocktowers met 2 schroefjes vastzit)
kan de voorophanging niet meer vast
is dit dekseltje los bestelbaar?
Waarschijnlijk is niet het dekseltje 'alleen' los bestelbaar, je krijgt waarschijnlijk een zakje met nog meer plastic onderdelen, ik denk een zakje met de volledige plastic diff behuizing. Maar dat is niet zo erg, plastic onderdelen zijn niet zo heel duur.
Bartje.
kyoshodriver-->Bartje zei:Het hangt ook van je demping af. Maar als je goeie schokbrekers en veren wil hebben, dan moet je die van Serpent kopen, die zijn perfect afstelbaar, het is natuurlijk wel het allerbelangrijkst dat je ze goed bouwt. Mugen heeft ook goeie schokbrekers maar als je dan toch nieuwe wilt kan je het beste serpent schokbrekers kopen. Als je complete Mugen schokbrekers wil hebben kost het je zo ongeveer 50 euro denk ik. Dat zal bij serpent ook wel zoiets zijn.
Greetz.
Bartje.