Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:8 draadje.

Oh ja, da's waar... lekker handig ook....

Succes met indelen, en als je wat weten wil, je hebt me nummer. :mrgreen:

2 mensen hebben niet betaalt......

Dus als ik het goed begrijp moet iedereen die een licentie aangevraagd heeft nu betaald hebben.
Geldt dit voor alle secties?
Zoja dan zijn er maar weinig licentiehouders zijn 2012.
Neem de 1:10 brandstof 4 man die betaald hebben.

Reageer vrolijk verder

Dus als ik het goed begrijp moet iedereen die een licentie aangevraagd heeft nu betaald hebben.
Geldt dit voor alle secties?
Zoja dan zijn er maar weinig licentiehouders zijn 2012.
Neem de 1:10 brandstof 4 man die betaald hebben.

Reageer vrolijk verder

Nee alleen de 1:8, de sluiting van bv. 1:10 is later,dacht ik.

Gr.
Peter

Omdat de 1:8 aan een limiet zit welke vaak gehaald wordt willen we een sluitingsdatum hanteren zodat we de selectie kunnen bepalen. Wie te laat is of alleen niet betaalt heef (voorwaarde van een volledige aanmelding) wordt keihard van de lijst geknikkert.

Maar zo lang de 54 niet gehaald is zal de inschrijving open blijven totdat die gevuld is, alleen de NK klasse zal volgens de promotie/degradatie regeling gevuld worden en de te late NK inschrijver zal ook geweigerd worden.

We zijn er vrij snel uit gekomen, we hebben de keuze laten vallen op een mindere, een middelmatige en een goede rijder voor de open gevallen 3 plekken. Alle promorijders die zich volledig aan de aanmelding voldaan hebben hebben een plek toegewezen gekregen.

Vanavond zal online het nodige verschijnen.

Bij deze wil ik nogmaals even aangeven dat ons NK op paasweekend valt en vd Valk een voorjaarsaanbieding kent van 3 nachten voor de prijs van 2, ook zou onze PR voor alle klasses weer de speciale NOMAC aanbieding van vorig jaar weer voor dit jaar proberen te regelen. Dat houd in dat je kunt boeken op basis van de last minute prijs wat betekent dat je tov. de normale prijs een gratis ontbijt hebt.

Phoe, wat een opluchting, had toch wel een beetje spanning afgelopen week. :D
Maar blij dat ik er bij zit, aankomend weekend de goede motor maar eens inrijden. :cool:

Had je alleen maar slechte dan? :mrgreen:

Heb tot nu toe alleen maar een oude RB van Jordy Blok. En die begint onderhand wel op te raken, continue verlopen, geen topvermogen enz...
Dus nu maar eens kijken wat de Orcan in petto heeft, heb er überhaupt nog nooit één op de baan gezien dus ben erg benieuwt. ;)

Heb tot nu toe alleen maar een oude RB van Jordy Blok. En die begint onderhand wel op te raken, continue verlopen, geen topvermogen enz...
Dus nu maar eens kijken wat de Orcan in petto heeft, heb er überhaupt nog nooit één op de baan gezien dus ben erg benieuwt. ;)

Zoek het in het bottom en middengebied, aan topvermogen heb je alleen iets op Rucphen. De rest van de banen is dit niet het geval....

Goed, de indeling is bekend, maar ik had persoonlijk toch die 3 rijders geplaatst.

Als de sectie nu eens een mailtje rondstuurt, met dit als voorstel.
Moet toch geen probleem zijn, hebben we eerder gedaan, met het wel of niet plaatsen van een zekere heer R. Keur.

Mijn mening is, dat nu danwel alle promorijders zijn toegelaten, maar ik er wel van overtuigd ben dat er enkele promorijders tussen zitten die toevallig promopunten hebben gepakt, omdat het toch al hun eigen clubwedstrijd was!
(en we dus nog maar moeten afwachten of deze rijders wel het grootste deel van de NK's meedoen)

Ook weten we uit ervaring dat er gaandeweg het seizoen toch ruimte komt, en dus kunnen we mijnsinziens deze 3 man makkelijk kwijt...... en is eigenlijk iedereen tevreden lijkt me.

Iemand op tegen?

Goed, de indeling is bekend, maar ik had persoonlijk toch die 3 rijders geplaatst.

Moet toch geen probleem zijn, hebben we eerder gedaan, met het wel of niet plaatsen van een zekere heer R. Keur.

Mijn mening is, dat nu danwel alle promorijders zijn toegelaten, maar ik er wel van overtuigd ben dat er enkele promorijders tussen zitten die toevallig promopunten hebben gepakt, omdat het toch al hun eigen clubwedstrijd was!
(en we dus nog maar moeten afwachten of deze rijders wel het grootste deel van de NK's meedoen)

Ook weten we uit ervaring dat er gaandeweg het seizoen toch ruimte komt, en dus kunnen we mijnsinziens deze 3 man makkelijk kwijt...... en is eigenlijk iedereen tevreden lijkt me.

Iemand op tegen?

Nee zeker niet op tegen.
Ik heb mijn beklag met een onderbouwing in gediend bij het sectie bestuur. Ik wacht nog even op een antwoord.

gr.
Peter.

Ben zelf een 1:10 monteur , maar vindt idd dat martin wel een punt heeft , wie zegt dat iedereen meedoet op een wedstrijd dag , lijkt mij meer zielen meer vreugd , waarom de ene wel voor de eerste keer en de andere niet voor de eerste keer .Als mijn zoon volgend jaar 1:8 wil gaan rijden is het maar de vraag of je wordt toegelaten , anders promo ( dat lijken me toch een veredele clubwedstrijd , sorry) maar nomac en nk wordt je dan wel heel moeilijk gemaakt , dan maar van de nomac 1:10 naar nk 1:10

Iemand op tegen?

Back