Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
2 mensen hebben niet betaalt......
Dus als ik het goed begrijp moet iedereen die een licentie aangevraagd heeft nu betaald hebben.
Geldt dit voor alle secties?
Zoja dan zijn er maar weinig licentiehouders zijn 2012.
Neem de 1:10 brandstof 4 man die betaald hebben.
Reageer vrolijk verder
Phoe, wat een opluchting, had toch wel een beetje spanning afgelopen week.
Maar blij dat ik er bij zit, aankomend weekend de goede motor maar eens inrijden.![]()
Had je alleen maar slechte dan?![]()
Heb tot nu toe alleen maar een oude RB van Jordy Blok. En die begint onderhand wel op te raken, continue verlopen, geen topvermogen enz...
Dus nu maar eens kijken wat de Orcan in petto heeft, heb er überhaupt nog nooit één op de baan gezien dus ben erg benieuwt.![]()
Goed, de indeling is bekend, maar ik had persoonlijk toch die 3 rijders geplaatst.
Als de sectie nu eens een mailtje rondstuurt, met dit als voorstel.
Moet toch geen probleem zijn, hebben we eerder gedaan, met het wel of niet plaatsen van een zekere heer R. Keur.
Mijn mening is, dat nu danwel alle promorijders zijn toegelaten, maar ik er wel van overtuigd ben dat er enkele promorijders tussen zitten die toevallig promopunten hebben gepakt, omdat het toch al hun eigen clubwedstrijd was!
(en we dus nog maar moeten afwachten of deze rijders wel het grootste deel van de NK's meedoen)
Ook weten we uit ervaring dat er gaandeweg het seizoen toch ruimte komt, en dus kunnen we mijnsinziens deze 3 man makkelijk kwijt...... en is eigenlijk iedereen tevreden lijkt me.
Iemand op tegen?
Van Iperen kan ik mij niet heugen dat hij promo heeft gereden.
Haha, snap ik!
Goed, 1-0 dus.![]()
Goed, de indeling is bekend, maar ik had persoonlijk toch die 3 rijders geplaatst.
Als de sectie nu eens een mailtje rondstuurt, met dit als voorstel.
Moet toch geen probleem zijn, hebben we eerder gedaan, met het wel of niet plaatsen van een zekere heer R. Keur.
Mijn mening is, dat nu danwel alle promorijders zijn toegelaten, maar ik er wel van overtuigd ben dat er enkele promorijders tussen zitten die toevallig promopunten hebben gepakt, omdat het toch al hun eigen clubwedstrijd was!
(en we dus nog maar moeten afwachten of deze rijders wel het grootste deel van de NK's meedoen)
Ook weten we uit ervaring dat er gaandeweg het seizoen toch ruimte komt, en dus kunnen we mijnsinziens deze 3 man makkelijk kwijt...... en is eigenlijk iedereen tevreden lijkt me.
Iemand op tegen?