Ik heb 5\7 wat voor merk pluggen moet ik dan hebben
Heb je geen blaadje of boekje bij de motor gekregen? Daar staat dat toch gewoon in?
Maar was je nog aan het inlopen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb 5\7 wat voor merk pluggen moet ik dan hebben
Heren dank u wel voor de reactie.
Over de bovenste dooie punt bedoel ik wanneer ik aan de motor draai kan zuiger niet verder omhoog en bij de moment dat de zuiger omlaag gaat daar klemt hij nog een heel klein beetje.
Ik ging volgens de WOT methode inrijden, en de temperatuur was niet zo warm, in Gouda is het altijd heel erg koud en heb de fohn erbij moeten houden, de compressi is gewoon zeer goed en toch durf ik niet de motor op scherp te zetten en ga volgens roelof nog 3 a 4 tankjes zeer rijk inlopen. Bij alle novarossi motor die ik ooit heb gehad is dit de eerste keer.
Kom toch altijd uit richting de 2.5 liter.
zitten je poellies (strakke riemen) niet voel met troep? en of loopt je auto wel licht als je aan het achter wiel draaid ? een zwaar lopende auto kan dat natuurlijk ook veroorzaken.
succes Gr Richard
Dan probèr ik opnieuw mijn oorspronkelijke montage volgens handleiding.Ik denk dat bij die heb ik die extreme slijtage niet gemerkt.En wat is licht lopende auto?Als ik geeft aan die mijne met voet lichte schotje dan bolt die nog zo +- 2m uit.Ik weet dat is moeilijk er over oordelen,ik kan die kracht van schotje niet demonstreren.Maar hoe voelen jullie dat auto goed of niet goed loopt?
Grtz Petr
Bedankt voor adviesen.Ik ga dinsdag terug trainen,zal zien of montage volgens handleiding probleem oplost.Mijn vertandingen zijn 17/50 en 20/47 dus niet slecht voor korte baan?Als wij al over tandwielen spreken.Ik moet altijd alle 2 tandwielen vervangen zeker zo dat som van diameters(spuur+pion) van1ste en 2de versneling gelijk zijn?Of zijn er voor andere regels?