Hoi David,
Ik heb ook de mustang (op dit moment nog helemaal standaard) en deze vliegt echt lekker. Heb eerst de nodige vlieguren gemaakt op de simulator. Toen ik de Mustang voor het eerst het luchtruim ingooide was het net of ik aan het simmen was, het toestel doet gewoon wat ie moet doen, dat was een mooie ervaring na de ellendige F16 die ik eerst had. Je kunt er standaard loopings en rollen mee maken en onderste boven mee vliegen. Dat er geen wielen onder zitten is geen probleem, gewoon op de buik landen in het gras. (wel van te voren de boel voorzien van tape aan de onderkant tegen beschadigingen). Wat betreft de rudder, die heb ik ook nog niet aangesloten en dat vlliegt prima zo (kan altijd later nog net zoals de wielen). De Mustang was net in de aanbieding voor 100,- bij Freak Ware in Duitsland. De Messerschmitt is volgens mij nog steeds in de aanbieding bij Scheighofer of zoiets. Ik heb ook zitten twijfelen tussen een p51 van Hobby king of van Parkzone, maar gezien de reacties van de diverse mensen toch voor de PZ gegaan. Nog geen seconde spijt van gehad!
Ook is het een groot voordeel dat je (meestal) makkelijk weer aan onderdelen kan komen, wat niet onbelangrijk is!
Gewoon gaan voor Parkzone, kost paar tientjes meer maar voor 100,- meer plezier!
Gr. Jerry