Sleurhutje
Forum veteraan
Yep, zo raggen wij onze bakjes af op Hoogtij in Westzaan...philliams zei:Dit is bij ons een gemiddelde sprong, Burp krijgt zijn Savage hogeren ja hij heeft de sprong overleefd. Inderdaad regelmatig je spur en diffs vernieuwen, verder vallen de schade's bij ons wel mee. O ja, af en toe ligt er ook eens één bij ons in het water.
@ 220cdi: Je spur helemaal vastdraaien en dan een halve slag terugdraaien zeggen ze im het boek. Wat ik doe is ik draai hem vast en draai hem dan circa een 3/4 slag terug. Ook heb ik er een dubbel moertje op zitten omdat hij anders ook steeds los trilt, of zal dat aan de sprongen liggen![]()
Na een dagje kleien ziet je Savage er zo uit:

Een krasje op je body plak je met wat tape bij elkaar (nieuwe body is na twee weken ook al aardig ingescheurd):

Je neemt een stalen spur omdat je anders per week 3 plastic spurs verslijt. Daarmee voorkom je dit:

En maak je je diffs wat sterker (met Hot Bodies spiral gears!!!):

En sleutelen doe je niet op een schone werkbank maar gewoon in het zand (je wilt nu eenmaal blijven rijden en niet na een tandje minder op je diff stoppen):

Kortom: Nodig jezelf eens een keer uit op ons stekkie en beleef de avonturen van laagvliegende Savages, FG's, CEN's en Ofna's. 8)