Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dag,
Ik heb pas een savage 25 met picco P3 .28 gekocht, maar het blijkt dat het voor differentieel en de dogbones en cupjoints versleten zijn.
Deze zou ik willen vervangen maar ik weet niet goed wat de beste keuze is, origineel HPI of van een ander merk.
Waar kan ik die onderdelen dan best kopen? Originele onderdelen lijken me ook vrij duur te zijn.
PS Ik heb geprobeerd te zoeken maar in een topic van 275 pagina's doorlezen kost me minstens een week.
Alvast bedankt voor de info!!
mvg,
Ben
Beste savagerijders, ik heb weer eens jullie wijze raad nodig.
Ik ga misschien 5L modeltechnics Qwikfire 16% van iemand overkopen, nu is mijn vraag of dit goede brandstof is voor mijn k4.6 om mee te beginnen en hoelang dit goedje in gesloten verpakking gemiddeld goed blijft, ervan uitgaande dat hij dit op kamertemperatuur heeft bewaard. Alvast bedankt!
-edit- het heeft al 2 jaar in een schuur gestaan, is het dan nog wel de moeite?
Hoe kuisen jullie je cilinderkop? Want bij mij zit deze steeds vol vuiligheid, en als ik dan de plug er eens moet uithalen...
Ik blaas hem altijd schoon met men compressor, maar er blijft toch nog veel vast plakken.
Worden die cellen met tig lassen niet veel te heet???
Hoelang je accu meegaat ligt ook aan wat voor servo's je gebruikt.Hoellang geleden is vroeger voor jou???Tegenwoordig zijn de accu's beter als jaren geleden.
Omdat men tin nooit kleeft op de cellen!