Algemeen Savage Topic

• Topicstarter Topicstarter Mattijn
  • Startdatum Startdatum
Half up, dat houd in dat ze offset hebben.. LRP is een vergroote velg in diameter.. of zit ik er nou naast..? volgens mij niet.. aangaande van de foto..

Je hebt het toch mis. Half up staat voor de 3.7" velgjes. De 1/2" offset staat voor de offset natuurlijk.
Kijk hier maar eens. de 3311 is een half up met standaard offset. Ik heb de 3310 besteld.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH....
SHOCK!!! [URL="
- Sliced Savage in Half![/URL]

Ik snap hier nu echt de meerwaarde niet van. Gewoon kijkers trekken met "powertools". Dit zal wel iets Amerikaans zijn. En Caretaker, ik denk dat je dit wel kan verwerken. :mrgreen:

P.S. Nog gelukt met de driebak...

Laatst bewerkt door een moderator:
@Jizmac, ik heb een 3bak via MP gevonden idd en die is binnen.
Moet hem ff een klein beetje nakijken want hij loopt ergens aan. Maar dat is zo opgelost.

Enne ik kom er wel overheen hoor, zag het filmpje op Savage-central en moest hem ff delen...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH....
SHOCK!!! [URL="
- Sliced Savage in Half![/URL]

Nou ik voorlopig niet hoor, dat wordt weer helemaal overnieuw beginnen met mijn psycho treatment. AAAAAAAAAH :hammer:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hehe, ik heb net een setje Losi LST schokbrekers binnen.
TJONGEJONGE wat zijn die dingen groot.... Nu ff hobbien om ze te monteren...

heeft er niemand een savy staan die hij wil verkopen?

zonder motor en zonder alles wat met de motor te maken heeft.
ik wil max 100euro uitgeven incl verzending naar belgie ?

Haha ik lach maar hoor :D Heb nog een hoop stukken liggen waar je een SS van zou kunnen bouwen, maar ik denk dat het beter is als ik zelf wat spares op stock hou :p

De 2 chassisplaten mogen zeker weg mochten die je interesseren ;)

[mod]Heren,
Graag stoppen, alle berichten zijn weg dus even nadenken voor er wordt gepost.
Martin[/mod]

Ik heb net mijn voorste diff met dieselolie schoongemaakt en alles geinspecteerd.
Volgens mij zit er te weinig shimringen in, er zit nu bij elk tandwiel 1 ringetje van 0.15 mm. Ik heb er even standaard M4 ringetjes van 0,7mm in gedaan, maar dat liep veel te stroef en zit trouwens ook veel te ruim om het asje.

Weten jullie waar ik shim ringen voor mijn diff kan krijgen? Dit is mijn eerste keer en heb hier en daar gekeken, maar kan het niet vinden.

Moet ik bij de kleine tandwielen shimmen, of bij de uitgaande assen?

Laatst bewerkt:
zo ver ik weet en heb gebruikt
voor de asjes heb ik deze maat 13x16x0.2 m
en voor het dif gedeelte heb ik 6x10x0.2 m
ik zou als ik jou was gewoon langs en eizer ware winkel gaan die van hpi heb ik en zijn wel duur weet niet zekker of ik de goede shim ringetjes heb maar deze kreeg ik in de modelbouw winkel dus ken ook anders wezen

Ik heb net mijn voorste diff met dieselolie schoongemaakt en alles geinspecteerd.
Volgens mij zit er te weinig shimringen in, er zit nu bij elk tandwiel 1 ringetje van 0.15 mm. Ik heb er even standaard M4 ringetjes van 0,7mm in gedaan, maar dat liep veel te stroef en zit trouwens ook veel te ruim om het asje.

Weten jullie waar ik shim ringen voor mijn diff kan krijgen? Dit is mijn eerste keer en heb hier en daar gekeken, maar kan het niet vinden.

Moet ik bij de kleine tandwielen shimmen, of bij de uitgaande assen?

Ringetjes van de ijzerboer zou ik niet doen:
  • Daar zitten vaak bramen op door het persen van de gaten, met extra slijtage in de behuizing tot gevolg.
  • Je hebt volgens mij een gehard RVS nodig. Tussen RVS en RVS zit ook kwaliteitsverschil.
  • De ijzerboer heeft volgens mij alleen maar standaard metrische maten. (M4, M5, M6, etc). De M4 zit bij mij veel te ruim om het asje.
  • Je kan niet kiezen tussen verschillende diktes.

Het is iets duurder dat klopt, maar het blijft gelukkig bij een paar euro's.
Ik heb inmiddels iets gevonden bij Muco, ik ga daar maar eens kijken.

Back