Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ook al volg je een uitleg die op dit forum staat, je moet toch nog steeds zelf wat zoeken bij de afstelling. Maar veel geluk bij het afstellen![]()
weet iemand aan wat het ligt? Heb er zonet mee gereden en wanneer ik uit hoge toeren kom blijft hij wat in hogere toeren en dan zakt hij in zijn toeren en blijft hij mooi stationair draaien, dus wat is dit?(ik weet dat ik veel vragen hebmaar daarom is dit een forum)
Weet iemand al een oplossing voor mijn probleem(problemen)?
Ook al volg je een uitleg die op dit forum staat, je moet toch nog steeds zelf wat zoeken bij de afstelling. Maar veel geluk bij het afstellen![]()
Weet iemand al een oplossing voor mijn probleem(problemen)?
Heb er zonet mee gereden en wanneer ik uit hoge toeren kom blijft hij wat in hogere toeren en dan zakt hij in zijn toeren en blijft hij mooi stationair draaien,
nee je verstaat me verkeert. Als ik dus uit hoge toeren kom, dan is het normaal de bdoeling dat je naar je stationiare toeren gaat. Maar als ik uit hoge toeren kom en ik rem en sta still blijft hij wat hogere toeren hebben en na 2seconden gaat hij mooi stationair draaien. Dus aan mijn stationair kan het niet liggen...Je bedoeld dat hij najengeld na volgas?
OK bedankt!Dat is dus najengelen na volgas. Hoge toeren krijg je bij volgas. Zet hem wat rijker,het najengelen is het vervolg van als je een stuk volgas gereden hebt de carb zodanig leeg is dat ie eigenlijk te arm gaat lopen. Als je nu gaat remmen tot stilstand moet eerst de carb weer voldoende brandstof krijgen om in toeren te zakken.
Het is opgelost! maar ik heb nog altijd problemen als hij naar 2de versnelling gaat. Je moet eens kijken in m'n vorige posts daar leg ik het uit![]()
Ik zou de motor eraf nemen en eens kijken of er horizontale speling is. Dat zou erop kunnen duiden dat het vliegwiel niet goed gemonteert is, geen speling dan zit het vliegwiel goed. Anders vliegwiel demonteren en weer opnieuw erop monteren. Let er dan wel op dat je de krukas, een beetje overdreven gezegd uit motor trekt zodat je dan het vliegwiel spelingsvrij kunt monteren. Dus even krukas vasthouden als je het vlegwiel erop zet.Nog iemand een suggestie voor mijn probleem?
Hoeveel mm zit er bij jullie tussen de motor en het vliegwiel?