D
Daanos164
Guest
ok maare het beste is dan gewoon vinger op de uitlaat houden en paar keer rondstarten tot die aanzuigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nieuw of 2hands?Erikd zei:Hallo,
Ik had zo is een vraagje over de Savage.
Ik zit namelijk te denken om een savage te kopen van de zomer ofzo maar waar kan ik hem kopen en hoeveel gaat me dat ongeveer kosten.
Liefste kopen in zeeland anders rond zeeland.
MvG Erik
mike-modelbouw14 zei:nieuw of 2hands?Erikd zei:Hallo,
Ik had zo is een vraagje over de Savage.
Ik zit namelijk te denken om een savage te kopen van de zomer ofzo maar waar kan ik hem kopen en hoeveel gaat me dat ongeveer kosten.
Liefste kopen in zeeland anders rond zeeland.
MvG Erik
2hands zit je rond de €350/€400 dacht ik
weet het niet zekker
nieuwe denk ik wel rond de €500
mvg mike
ward.walks.on.nitro zei:Het is dan wel niet in zeeland, maar je kan voor een euro of 20 verzenden, de Savage X voor 350 euro.
Bij RCFUN verkopen ze deze.
ward.walks.on.nitro zei:Het is dan wel niet in zeeland, maar je kan voor een euro of 20 verzenden, de Savage X voor 350 euro.
Bij RCFUN verkopen ze deze.
Deze of deze?Rienk Jan zei:Ik heb een nieuwe pakking voor mijn uitlaat nodig. Het is dat ringetje 'in' de uitlaat.
Bestelnummer is 86110 'c'. Dus ik kijken op pk (staan alle onderdelen op nummer). En wat blijkt 86110 bestaat wel maar, dat is de uitlaat (29.95).
Weet iemand wat ik wel moet hebben.
Het onderdeel staat op pagina 25 van de handleiding van de savage x.
halve zool zei:Hey, effe een vraagje...
Heeft er hier iemand ervaring met de LRP Z.28 spec2?
Ik heb onlangs een savage gekocht met deze motor, heeft er een paar tankjes op zitten en is dus netjes ingereden, maar ik krijg hem niet helemaal goed ingesteld.
De opgegeven fabrieksafstelling lijkt nergens naar, na wat geklungel heb ik hem min of meer goed gekregen (een naftbakje uitgereden zonder stil te vallen :lol: ) maar volgens mij klopt er nog een en ander niet.
De motor gaat over zijn toeren, maar dat komt denk ik omdat er nu 17/52 verhouding op zit, ik weet nog niet goed wat ik er aan ga veranderen...
Ik denk 17/49, ik heb ook nog een 18 liggen maar dat gaat niet samen denk ik (18/52).
Kortom, hij loopt niet zoals het moet, graag had ik dan ook iemand zijn mening geweten voor ik nieuwe tandwieltjes ga kopen...
Er nog effe bij vermelden dat ik met 25% rijd.
Heb wat aan't googlen geweest en deze motor zou toch goede prestaties moeten leveren, maar nergens staat een goede uitleg over hat afstellen en gearratio...
Had gehoopt op wheelietjes en toch een deftige topsnelheid![]()
Nomag in Beverwijk (of Zaandam) en anders Eriks in Alkmaar. Moet je wel precies weten wat je moet hebben en niet gaan "zeuren" over een duister ringetje van ongeveer "zo groot". Van dat soort ingetjes hebben ze namelijk honderden varianten en weten ze nog niet wat je moet hebben. :wink: Lief vragen anders zit je aan een minimum orderbedrag vast of moet je een doosje nemen (heb je voorlopig wel genoeg :lolRienk Jan zei:Waar is die zaak dan :roll:
Zeker dat de LRP een goed motortje is maar in het begin lastig is af te stellen. Waar normaal de hoge snelheidsnaald zeker anderhalf tot twee slagen ingedraaid moet worden, blijkt de LRP nagenoeg vlak te moeten (kop van de stelschroef gelijk met de rand). Bij ons op Hoogtij rijdt nog een LRP in het rond en die had ook problemen met afstellen totdat hij de sproeier twee volle slagen terugdraaide. Ging toen als de brandweer. :wink:philliams zei:Die LRP is echt een goed motortje, dus daar zal het niet aan liggen. Dat hij over zijn nek gaat kan wel kloppen want de combinatie met 25% is echt heftig, zo'n blokje maakt rustig op zijn gemak tussen de 20.000 of 25.000 toeren (sommige zelfs nog meer :?) Ook moet je even kijken of je spurgear misschien niet te veel slipt. Over de tandwielverhouding gesproken, het is wel een eigenaardige verhouding, zie onderstaand :wink:
"Vroeger", *diepe zucht*, "Toen was de lucht schoon en seks vies..." :wink:philliams zei:Maximaal aantal toeren voor de LRP is 33.000 en dat is dan hoog in de lucht of wind mee on-roadmaar dan is je Savage niet meer te besturen, dan moet je hem al flink verlagen, neem een voorbeeld aan Sleurhutje
en binnenkort die van mij ook
maar dat na Houten :wink:
Maar idd, ik zat nog een beetje in mijn 18ss tijd :lol: