Okee bedankt zal ik vanmiddag is proberen en even melden of eht is gelukt.
Dan kan ik die tyrip toch ook weg halen?..
Jelle
Dan kan ik die tyrip toch ook weg halen?..
Jelle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
jorrit14 zei:Je kan toch gewoon laadkabel in de zender doen? Of heb ik dat verkeerd?
Heb zelf 8 penlites ik me zender zitten, en laad die gewoon op met me lader.
hoe warm maken?Burp zei:Beetje warm maken en met een pincet eruit pielen, of gewoon een nieuw boutje erin draaien. (loctite)
Jellefcu zei:Klinkt misschien heel dom, maar waar zit mijn linkage??
Jelle
Rienk Jan zei:Hoe flik je dit!!!!!!!!!!!!
http://hobby.marktplaats.nl/modelbouw/89447225-hpi-savage-fully-modified.html?
bvand zei:Rienk Jan zei:Hoe flik je dit!!!!!!!!!!!!
http://hobby.marktplaats.nl/modelbouw/89447225-hpi-savage-fully-modified.html?
Wow iddHet lijkt wel op een Savage
![]()
Hangt van het soort motor af. Met een 4.1cc (S-25 of F4.1) is 17/49 een goede keuze tussen snelheid en nog genoeg trekkracht (geen wheelies!). Wil je iets meer vermogen (en wheelies) dan 15/49. Deze beiden koppelingshuisjes worden bij de Savage 25/X geleverd. Heb je een .28/4.6cc motor, dan kun je 17/47 gaan rijden (standaard voor SS/X SS) en kun je goed uit de voeten. Heb je iets meer enorm veel vermogen onderin waardoor je makkelijker op kunt trekken, bijvoorbeeld een Force .28 of een nog heviger blok als een .32/5.25cc, dan kun je 18/47 of 19/47 gaan rijden. Ik heb zelfs 20/47 gereden met mijn Force.28 bij koud weer. Nu het wat warmer is geworden ben ik weer terug gegaan naar 18/47 omdat de motor wat rijker moest om hem koel te houden.Leonduin zei:Met welke tandwielen verhouding rijden jullie,
- on-road
- off-road
Kunnen jullie ook vertellen met welke verhouding ik off-road kan gaan rijden, maar dan met max snelheid.
Dus dat ik mijn tandwielen niet kapot draai! 8)
leon
Zorgen dat je je studie afmaakt, een leuke baan hebt, in het bezit komt van een credit card en dan het internet afstruint naar "andere" onderdelen dan die van HPI.Rienk Jan zei:Ik bedoel hoe doe je zoiets, met wat voor onderdelen aanpassingen, instellingen :wink: