De foto's
Het is best veel schade, maar hij gaat gerepareerd worden. Dit zal je wel blijven zien, en zal ook wel invloed hebben op het gewicht.
Liever koop ik ern nieuwe maar daar is gewoon geen budget voor. Als iemand nog een motorkap over heeft zou ik wel geintereseerd zijn.
Voor hoe hij neer kwam vind ik de schade best meevallen. Zoals ik al zei was ik niet laag aan het vliegen en geen rare dingen aan het doen.
Het was de 4e vlucht van die avond, eerst 3D gevlogen, voor het eerst met de nieuwe am rate's ingesteld. Daarna de AM gevlogen, ging goed, wel een keer de veerkeerde uitslag geschakeld maar ik was er wel blij mee, ook de 1e keer dat ik voor een publiek deed. Daarna Robin ermee laten vliegen, vond het erg dichtbij zijn sukohoi s140 zitten kwa vliegeigenschappen. Toen wat am figuren gevlogen en een deel waar ik niet blij mee was iets nieuws voor verzonnen, Robin merkte dat een vleugel zich iets makkelijker liet vallen dan de ander bij waterfalls, dus ik was aan het kijken welke.
Op enig moment vloog ik een stalturn, aan de zijkant met de cockpit naar me toe, (omhoog gaand begon ik met praten) en neergaand vroeg ik me af waarom hij van mij af ging, ik gaf blijkbaar down (weet niet zeker waarom, denk dat het als correctie begon) maar het grootste probleem was dat ik er over na dacht, en hij ging met een behoorlijke snelheid omlaag. Ik gaf te laat vol up en pas op het allerlaatste moment ging het gas er af. Met grote uitslagen maakt hij gewoon een hoek van 90 graden, maar op zoon moment schakelen lukt niet.