Deze is precies hetzelfde alleen dan met een oranje kopje, kon dit setje krijgen voor een mooie prijs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
QuiXoTic zei:Nou inderdaad... Ik heb de motor in november ontvangen en toen gelijk contact opgenomen met de leverancier. Die vertelde de koelkop hem ook op was gevallen en contact op had genomen met Serpent. Serpent kwam dus met dat verhaal. In de veronderstelling dat ik het verschil toch niet goed zou kunnen zien heb ik het toen maar laten rusten.
Echter... nu blijkt dat je het verschil heel gemakkelijk aan de krukas kunt zien. Zelfs zonder de motor uit elkaar te halen. En ik heb dus inderdaad een oude motor. De motor heeft nog niet gelopen. Ik ga dus contact opnemen met de leverancier om alsnog de DSII te krijgen.
QuiXoTic zei:Nou inderdaad... Ik heb de motor in november ontvangen en toen gelijk contact opgenomen met de leverancier. Die vertelde de koelkop hem ook op was gevallen en contact op had genomen met Serpent. Serpent kwam dus met dat verhaal. In de veronderstelling dat ik het verschil toch niet goed zou kunnen zien heb ik het toen maar laten rusten.
masterwebber zei:Erg mooie chassisplaat, die is wel een stuk dikker als die van mijn 710!
masterwebber zei:Op het doosje staat "Tuned by Massimo Fantini" dus dat moet wel gaan!
Atarikid zei:Ik denk niet dat je het kan zien zonder de motor op te doen hoor.