Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dat gerucht heb ik ook gehoord.M7H zei:Dat zet me meteen aan het denken.
Novarossi wilde toch alle submerken afketsen?....
Alleen hun eigen lijn, dus Rex en Top behouden?.....
Picco maakt overigens ook de omega motoren dacht ik.....
M7H zei:Picco maakt overigens ook de omega motoren dacht ik.....
sirio?_cyclops_ zei:M7H zei:Picco maakt overigens ook de omega motoren dacht ik.....
For Sure.
Beetje offtopic misschien, maar vergeet de fabriek van Serio niet, die maken ondertussen ook redelijk veel geloof ik...
WVK Performance zei:dat ding had zo enorm veel klemming dat ie niet boven de 95km/h op heemstede uitkwam.Nismo zei:Ndegeocello zei:M7H zei:Tja, dat krijg je met die hybride motoren die Sander in elkaar flanst.....![]()
Yep!![]()
Je hebt soms rare lui op de baan, als het nu ook eens echt hard ging!
Je moest dat ding echt over de 110 graden stoken voordat er wat snelheid in kwam, maar ja....echt lang gaat ie dan ook niet mee.
he sander :wink:
als ie nou eens aan zijn 35+ ging werken, dan ging die echt hard![]()
Roelof zei:Met 95km/u op het rechte stuk zijn ook nog steeds snelle rondetijden tot onder de 15 sec mogelijk.....
Nismo zei:Roelof zei:Met 95km/u op het rechte stuk zijn ook nog steeds snelle rondetijden tot onder de 15 sec mogelijk.....
Met heel strak sturen en zeer veel ervaring ja misschien net.
M7H zei:In de mickeys kan je al snel tot 0.5 seconden winnen....
Ook de omega strak nemen levert dit op....
Dit zijn de enige 2 plekken waarvan ik wel durf te zeggen dat ik daar de aansluiting mis met de echte "top"....
Ben ook hard bezig ze anders te nemen, maar vergt training..... weet wel hoe het "moet", maar nu nog ff doen......
WVK Performance zei:dat ding had zo enorm veel klemming dat ie niet boven de 95km/h op heemstede uitkwam.
Je moest dat ding echt over de 110 graden stoken voordat er wat snelheid in kwam, maar ja....
echt lang gaat ie dan ook niet mee.
das wel een goed idee, weer neemt de eer?Dirk Jan zei:Interessant allemaal, maar niet echt per se Serpent gerelateerd. Misschien een idee om een 'algemeen circuit race topic' o.i.d. te openen?!
WVK Performance zei:das wel een goed idee, weer neemt de eer?Dirk Jan zei:Interessant allemaal, maar niet echt per se Serpent gerelateerd. Misschien een idee om een 'algemeen circuit race topic' o.i.d. te openen?!
mss ook wel handing om een paar regels te hanteren voor dat topic om te voorkomen dat het volgepost word met auto vragen...waar dit topic eigenlijk voor bedoelt was :lol:
Nismo zei:Heeft misschien al iemand een foto van de nieuwe auto die op punt staat van presentatie?
M7H zei:Sjees, John, hebben ze je dat nog niet verteld dan?..... oh, mag jij je niet mee bezig houden, jij bent van de afdeling brandstof...... hahahaha....