M7H
Forum veteraan
Atarikid zei:Inderdaad! Als je al zo veel heisa maakt over een gaatje... tjonge ...
dan wil ik zijn vader wel eens horen als hij een keer een crash maakt, en de "vellen" hangen erbij.........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Atarikid zei:Inderdaad! Als je al zo veel heisa maakt over een gaatje... tjonge ...
M7H zei:een crash maakt, en de "vellen" hangen erbij.........
Roelof zei:Dat is toch standaard bij een Serpent :?:![]()
DiezeL zei:Hey,
even ter zake, ik heb hem gewoon kunnen boren met een handboor, en het zit nu prima
Greatz,
Diezel
michel beurskens zei:hoi
ik weet wel dat roelog een grapje maakt van "dat is toch standaard bij serpent" maar mag ik even vragen waarom hij zo tegen serpent is (hij maakt vaker wel eens een opmerking over serpent)
hendrikiver zei:Iig veel plezier nu hij af is!! Hopelijk krijg je hem aan de praat!!
M7H zei:michel beurskens zei:hoi
ik weet wel dat roelog een grapje maakt van "dat is toch standaard bij serpent" maar mag ik even vragen waarom hij zo tegen serpent is (hij maakt vaker wel eens een opmerking over serpent)
Is ongeveer begonnen toen jij een jaartje of 4 was... :wink:
En Roelof kan heel goed "voet bij stuk houden".....![]()
michel beurskens zei:en wat is toen gebeurd (toen ik een jaartje of 4 was)
DiezeL zei:Hey,
toen heb ik hem na 10 seconden weer even uitgezet, omdat ik vond dat hij nogal veel toeren maakt, dus heb ik hem een
halve slag rijker gezet, daarna bleef hij vrij wel een beetje hoog toerig voor stationair, en zag ik dat er een klein scheurtje
in de brandstof slang zat, die dus valse, of luchtbelletjes creerde, dus meteen de auto weer na 15 seconden stil gelegt, en
nu dus een nieuw stukje brandstofslang aanschaffen
trouwens, het uitlaatgas/vloeistof heb ik in een glas opgevangen, en was redelijk wit, en niet zo poepbruin
als in het WOT methode filmpje..
DiezeL zei:Goed,
maarja ten eerste had ik bijna de hele auto al onder de Brandstof liggen, en snap ik ook niet wat het
'roderen' inhoud...
maargoed, er kwam dus door het scheurtje in brandstofslang "valse lucht" binnen, en varieerde het toerental
aanzienlijk!
ook is jou inrijd methode ietjes anders dan de WOT, en de temperatuur hou ik wel in degaten, maar niet met een
thermometer!, want die heb ik niet
Greatz,
Diezel
DiezeL zei:ik zit net te denken,
en ik heb zon thermometer alleen dan voor een aquarium, die zeer gevoelig is, maargoed
daar zal het wel niet mee lukken...
misschien is uitproberen, en hem dan bij de gloeiplug plaatsen?
Greatz,
Diezel
DiezeL zei:Nee,
ik denk toch dat ik voor de WOT ga, want ik ken daar meer mensen van die dat ook gedaan hebben
met een Mega Zx-12 en dus is dat heel handig, hij zal vast wel wat professioneler zijn die van jou
maargoed, wel zeker een handige tip is dat ik weet dat het zo rond de 90 Graden moet zijn i.v.m. het inrijden!
Greatz,
Diezel