Algemeen Serpent Topic

• Topicstarter Topicstarter DiezeL
  • Startdatum Startdatum
Ok, jonges ik heb er even een flinke 'kwak' loctite op gedaan, en de clutch weer opnieuw afgesteld
ff een hele nacht laten drogen voor de zekerheid :)

en, dan maar weer eens gaan uitproberen...

Greatz en Bedankt voor de Reacties :),

Diezel

DiezeL zei:
Ok, jonges ik heb er even een flinke 'kwak' loctite op gedaan, en de clutch weer opnieuw afgesteld
even een hele nacht laten drogen voor de zekerheid :)

en, dan maar weer eens gaan uitproberen...

Ezel... maar dat wisten we al natuurlijk.
We zeggen geen loctite te gebruiken en wat doe je? Ach, je zal nu zelf wel zien wat de consequenties zijn. :roll:

Atarikid, was jij niet dan die dat zei!!? :lol:

ik heb de loctite op de Moer van de veer gebruikt, niet om
het vliegwiel mee vast te zetten :mad:

Greatz,

Diezel

het was niet atarikid die dat zei!!...

niet slim... :mad:

grtz hendrikiver

DiezeL zei:
Atarikid, was jij niet dan die dat zei!!? :lol:

ik heb de loctite op de Moer van de veer gebruikt, niet om
het vliegwiel mee vast te zetten :mad:

Ook op die moer moet je Loctite vermijden. (en zeker geen rode Loctite)
Hoe ga je nu je koppeling, die door de Loctite wel goed vast zit, nog kunnen afstellen? Vertel ons dat eens...

Nou, blauwe loctite kan je weer los halen, dus kan ik hem altijd nog afstellen...

en

volgens mij heeft dit hele forum iets tegen mensen die gewoon beginnend zijn, misschien
ben ik ook wel een beetje eigenwijs, maargoed je hoeft toch niet telkens van die negatieve
antwoorden te geven.

Greatz,

Diezel

Als je even rondkijkt in andere berichten dan zie je dat sommige mensen in dit topic (bv. Willy) in andere topics net als dit altijd vriendelijk en positief reageren, tenzij het belachelijke vragen zijn.
Bij jou lukt blijkbaar niks, en iedereen wil je graag helpen, maar er zijn echt wel grenzen...

DiezeL zei:
Nou, blauwe loctite kan je weer los halen, dus kan ik hem altijd nog afstellen...

Het gaat niet om hem los te krijgen, het gaat om de verstelbaarheid

DiezeL zei:
volgens mij heeft dit hele forum iets tegen mensen die gewoon beginnend zijn, misschien
ben ik ook wel een beetje eigenwijs
,

Dit forum heeft niets tegen beginners, laten we daar duidelijk over zijn. Het irriteert alleen dat sommige beginners eindeloos blijven vragen zonder iets te doen. Gelukkig heb je zelfkennis (zie dik gedrukte)

DiezeL zei:
maargoed je hoeft toch niet telkens van die negatieve
antwoorden te geven.

Nee, maar als je uit je slof schiet en mensen die hulp aanbieden verrot scheld (om het even zo te zeggen) kan je dat samen met mijn reactie hierboven verwachten.

Hey,

ik heb naar mijn weten niemand echt uitgescholden, alleen heeft Atarikid enigzins wat gezegd over 'Ezel' en dergelijke

Greatz,

Diezel

Mannen, en vrouwen, indien aanwezig, bedaar u, he tis bijna kerstmis, de tijd van crede op aard, en op forum's..
Dat laatste is zowiesoo altijd al een richtpunt geweest, heel het jaar, onafhaneklijk van de jaartallen.... :)

psygho zei:
Mannen, en vrouwen, indien aanwezig, bedaar u, he tis bijna kerstmis, de tijd van crede op aard, en op forum's..
Dat laatste is zowiesoo altijd al een richtpunt geweest, heel het jaar, onafhaneklijk van de jaartallen.... :)

Gelijk heb je! Sorry dat ik me even liet gaan. Peace... :xmas: :celebrate: :banana: :proost:

Laten we er inderdaad zand over doen en ermee op houden, en ik zal proberen niet al te eigenwijs overkomen :yes:

maargoed, even dit dan, mijn motortje loopt weer sinds vanavond...
ik heb de hele motor er even af gehaald, de hele centax gestript, en weer opnieuw
opgebouwd.

volgens mij lag het toch aan de moer, die het vliegwiel vast moest houden, die niet
strak genoeg zat, maargoed dat is nu dus over, en gek genoeg kon ik daarna ook
meteen weer m'n auto weer starten!? :roll:

Greatz en Happy Christmas! :xmas:

Diezel

Zo, sinds vandaag ook mijn eerste Serpent, het is een (weinig) gebruikte 950 met een 7 poorts NovaMega ms .21 motor gemonteerd.
Ik heb vandaag gelijk even gekeken of hij loopt en ik moet zeggen, op mijn bijgeleverde startbox start hij prima.
Ik heb even een klein rondje gereden op de parkeerplaats, de omstandigheden waren niet ideaal maar de enorme potentie van deze auto/ motor is mij nu al wel duidelijk! Model rc auto 's zijn voor mij niet nieuw, ik heb verder nog een HotBodies ligthning 1/8 buggy, een Hpi baja, een Tamiya tt-01d en een Thunder tiger 1/5 nitro motorfiets.
De serpent is zonder twijfel duidelijk de snelste.

In het voorjaar maar eens een circuit opzoeken...

Ik hoop dat ik met eventuele vragen hier terecht kan, ik zal proberen niet te eigenwijs te zijn :lol:

Erwin

kijk, een van de vele dingen die ik betreur, is dat de grote verwachtingen niet meteen ingelost worden, en de auto na een paar desastreuze pogingen in een bak ergens in de garage beland.
Daarom "proberen we " hier iemand op weg te helpen, met meestal goede raad :-)
maar de meest goede raad kan je krijgen op een circuit, omdat je daar in de praktijk wat van opsteekt.
Dus dat is een verstandig idee, Erwin, het is trouwens de enige plaats waar zo'n monsters tot hun recht komen..

Back