Algemeen Serpent Topic

• Topicstarter Topicstarter DiezeL
  • Startdatum Startdatum
TGXnut zei:
ik kan jou morgen dus herkennen aan je rode muts?!

Uhmmm...mijn hond heeft die kerstmuts net te pakken gehad (ze vond het pluche witte bolletje erg interessant.) :xmas:
Je kan me wel herkennen aan mijn roze (hhhhai :bye: ) kap.

Ndegeocello zei:
TGXnut zei:
ik kan jou morgen dus herkennen aan je rode muts?!

Uhmmm...mijn hond heeft die kerstmuts net te pakken gehad (ze vond het pluche witte bolletje erg interessant.) :xmas:
Je kan me wel herkennen aan mijn roze (hhhhai :bye: ) kap.
ow f*ck...heb ik net een oude roze kap op mijn 960 gezet voor morgen :S
dus tersteeg...staat er nog heel groot de promo's op??
op de mijne staat iig hierendaar een NOVAROSSI logo-tje :P

na lang zoeken naar de juiste afstelling, gele veren rondom en 35 shore banden erop te hebben gezet toch nog even lekker gereden.

Leuk jullie eens te hebben gezien/gesproken

TGXnut zei:
na lang zoeken naar de juiste afstelling, gele veren rondom en 35 shore banden erop te hebben gezet toch nog even lekker gereden.

Leuk jullie eens te hebben gezien/gesproken

Was zeker leuk om de man achter de naam te zien. Alleen jammer dat de weersvoorspellingen er weer eens naast zaten. Wel lekker gereden/gedrift.

@M7H en Ndegeocello nog bedankt voor de tips en hulp!

Ondanks mijn motorproblemen toch nog best aardig wat rondjes kunnen rijden, hoewel het toch wel best koud was... :onweer:

De tips tot betrekking met je motor, en dan doel ik op het verwisselen van je carb. voor de standaard Mega, heb je van "bliksems" gehad, da's de andere Sander (lekker makkelijk toch?).....
Jammer dat er geen tijd meer over was om hem goed af te stellen, maar goed volgende keer beter....
En onthou, eerst goed warmdraaien!....

voor de rest, ik had behoorlijk grip met de aqua banden, op de koude "dampige" baan, weten we dat ook weer voor een volgende keer.....

M7H zei:
voor de rest, ik had behoorlijk grip met de aqua banden, op de koude "dampige" baan, weten we dat ook weer voor een volgende keer.....

Aquabandjes.... het woord is gevallen. Waar kan ik aquabandjes vinden voor een Serpent 835 (235mm)? Niet evident blijkt. :-/

Back