Algemeen Serpent Topic

• Topicstarter Topicstarter DiezeL
  • Startdatum Startdatum
Hehe,

ik wil eigenlijk mijn auto niet kwijt, vandaar de hoge prijs, maar ik voel wel aan dat
die auto mijn financiele ondergang gaat worden, dus vandaar de advertentie..

Maargoed, ietjes lijm tussen de scheur, en je kunt er nog wel even mee rijden...

En dan nog even, niemand hier heeft die banden-set van the-border goed gekeurd
nogmaals: Is die Banden-Set van The-Border Ok, of zijn die niet goed voor mijn 705..

Greatz,

Diezel

DiezeL zei:
En dan nog even, niemand hier heeft die banden-set van the-border goed gekeurd
nogmaals: Is die Banden-Set van The-Border Ok, of zijn die niet goed voor mijn 705..

Het is zeker geen goedkope hobby. :-)

Die banden zijn ok.

In mijn ogen zet je iets tekoop als je er vanaf wilt.
En je kunt wel veel vragen,maar dan kom je er niet vanaf.

Volgens mij weet je niet wat je wilt.

Gr Mathieu.

Nee, kijk het zit namelijk zo... :D

ik ben van plan een scooter/schakelbrommer te kopen, zon ding kost veel geld...

ik wil nu beginnen met sparen, maar als ik telkens van die kleine aankopen moet
doen van rond de 50 euro, dan gaat dat sparen niet zo lekker hea!?

dus, vandaar dat ik hem tegen een hoge prijs zet, zodat als iemand hem voor die
prijs wil nemen, dat ik dan wel er een vlink bedrag voor krijg...

Greatz,

Diezel

jij moet geen econoom worden, en ik zou maar geen schakelbrommer kopen want dan heb je elke keer uitgaven van honderden euro´s

DiezeL zei:
ik wil nu beginnen met sparen, maar als ik telkens van die kleine aankopen moet
doen van rond de 50 euro, dan gaat dat sparen niet zo lekker hea!?

Iedere hobby kost geld en bij deze hobby is dat zeker vrij normaal. Vandaag is het een gebroken velg, morgen een snaar en zeer regelmatig terugkerend een body en banden en er komt een keer dat je een chassisplaat krom rijdt of een motor ploft wat meer is dan de 13 euro nu en de 50 euro die je zelf bedacht hebt.

Niet om je te ontmoedigen maar als je er nu al zo over denkt kan je beter direct stoppen.

en dat je een schakel wil kopen tjaa het is wel sjiek maar ja je mag er pas met 16 op rijden en met 18 wil je alweer een auto en een schakel kost enorm veel geld en dat blijft ook geld kosten zoals rs4evo3 al zij dus ik zou gaan voor een simpele brommer en als je toch nog iets moois wil koop dan een scooter.
en als je de wagen hebt verkocht dat je er op gegeven moment spijt van krijgt.

gr michel

Een 4-takt (schakelbrommer) verbruikt wel minder, heeft een mooier geluid, en is leuker om te tunen. Maar je hebt er meer kosten aan als bij een 2-takt...
Maar nu terug on-topic.

Het is te doen een schakelbrommer en rc racen maar dan moet je bereid zijn veel te werken.
Heb een senda drd en dat kost al snel 100 per maand aan benzine en onderhoud.

het racen gaat al snel richting de 200 per maand, maarja ik heb er allebei erg veel plezier van dus vind ik het meer dan waard.

Gewoon even doorzetten met die auto en een eerste wedstrijd rijden dan ga je niet meer op het geld letten, je wilt gewoon racen. :D

En zo'n schakelbrommer lijkt helemaal geweldig, maar gaat best snel vervelen, het is het toch allemaal net niet, er zit geen echt vermogen in en zo strak door de bochten als met een echte motor lukt gewoon niet omdat er eigenlijk alleen maar goedkope rotbandjes voor worden gemaakt.

Maar als je er echt 1 wilt die van mij is te koop. :lol:

Afbeelding030-1.jpg

Wat een super mooi ding zeg, daar ben ik helemaal naar opzoek!

maargoed, ik denk dan ook dat je hem Nieuw hebt gekocht, vorig jaar ofzo?
kost waarschijnlijk zo rond de €3000.- zoals je hem daar nu hebt staan?

niet geintresseerd in een Serpent 705 :D

Nee, idd ik moet gewoon gaan racen, en het rijden vind ik ook echt genieten, maargoed
daarom heb ik gewoon die advertentie aangemaakt, zodat als er echt iemand bereid is €500,-
te betalen voor mijn auto, dan is dat heel mooi meegenomen, maar ook dan word het nog een
groter dillema of ik hem dan wil weg doen ja of de nee...

Greatz,

Diezel

Ja vorig jaar gekocht, had mazzel was een overjarig model dus kon em mee krijgen voor 2600 met beetje onderhandelen.
Normaal zijn ze 3000 idd.

En ja je kan het altijd proberen natuurlijk of iemand em van je koopt voor 500.
Dan kan je er eventueel een tweedehands 710 of 720 voor terugkopen.

Maar je moet gewoon is naar een circuit gaan, dan wordt alles in 1 keer duidelijk.
Zeker als je naar mach gaat, lopen echt veel mensen rond die al je vragen kunnen beantwoorden.

Roelof zei:
De baan zal wel vochtig geweest zijn waarbij een zachtere band zoals 35 niet veel beter zal werken, je moet dan superzacht gaan zoals Aqua of op een setje rubbers rijden zoals de CS27 die door veel electrorijders als goed op het natte wordt bevonden.

Nu ik zopas ook een serpent710 heb wil ik binnenkort ook wel eens gaan rijden. Koud of niet, rijden wil ik wel eens.
En nieuwe banden moet ik ook nog halen en dus ben ik op enkele webshops eens gaan zien.

Op een vochtige baan zal shore 32 dan ook niet helpen? Waneer word sh32 dan wel gebruikt?
Ik heb op een site Microsystem "Aqua" en "Argent" zien staan. Wat is het verschil tussen deze twee? Aqua voor nat en Argent voor vochtig?
Hetzelfde voor Ufra banden: "aqua" en "piste sale ou glissante"?

Back