Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
neoblader zei:hoe zit dat dan met die drift autos
die draaien toch ook ontzettend veel toeren.
Of hebben die speciale onderdelen darvoor die dat wel aankunnen.
er staat er af halen en dan driften, bedoel je zonder banden? op de velgen?steef_tamiya_freak zei:hey luitjes
aangezien dit het ''tt-01 forum'' is........
ik heb een klein vraagje:
ik ga als mijn banden zijn versleten ze eraf halen
en dan ga ik driften :lol: :lol:
kan dit gaat niks kapot ( aandrijfassen)
gaat de motor over zijn toeren..
graag antwoorden als je er wat over weet, niks gaan roepen..![]()
Roboscan zei:Danielson
Probeer het aantal gaatjes op je demper zuiger op 3 of 4 te zetten. Zo niet dan kun je ook de olie veranderen. ik heb hier:
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=18312
Wat olie te koop staan, ik raad de W40 demper olie aan
Groet Robo
TT-01 rcdriver zei:Ik heb alles ingebouwd, je kan de 28 T Niet!!!!! gebruiken voor de tt-01 die in het Carson pakket is fout, ruil hem eventueel om voor een 25T bij je dealer, heb ik ook gedaan, en ik heb alle tunings opties die er waren er in gebouwd +kogellagers :wink: :wink: no standart!!!Danielson zei:Isaaru zei:Kan je op de tt-01 alle tandwielen erop zetten?
B.v Pinion 15T
Spur 75T
(Ik heb geen idee of dit een goeie combinatie is.)
De standaard spur is 61T je kunt ook een 58T en een 55T kopen en het motortandwiel kan van 19T tot 25T, Ik had eerst 61T op 19T. Nu heb ik 55T op 25T. Eerst liep hij 24km/h ik ga nu zo even kijken hoe hard hij nu looptDat post ik vanmiddag nog wel! En hoe ik het meet...? In ons dorp heb je van die borden van "u rijd" en daaronder staat het aantal KM/h zijn ze toch nog ergens goed voor
![]()
![]()
Danielson zei:Roboscan zei:Danielson
Probeer het aantal gaatjes op je demper zuiger op 3 of 4 te zetten. Zo niet dan kun je ook de olie veranderen. ik heb hier:
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=18312
Wat olie te koop staan, ik raad de W40 demper olie aan
Groet Robo
Ik heb er verder niets bij gekregen :S Ook geen zuigers... Mischien gaatjes gaan boren? Er zitten nu alleen 2 hele kleine sleuvjes aan 2 kanten op de zuiger :?
Iemand ervaring met die carson schokbrekertjes?
TT-01 rcdriver zei:over de velgen kun je ook wat rubber spannen, bijvoorbeeld van een ballon, dat glijdt lekker... 8) :wink:
weet je wel wat driften is?? dat is als je achterwielen heel snel ronddraaien zo snel dat de achterkant heen en weerkan "glijden" hoe wil je dat doen met alleen voorwiel aandrijving????cooper zei:gewoon 4wd driften of voorwiel, maar achterwiel :?
HansGSI zei:cooper zei:gewoon 4wd driften of voorwiel, maar achterwiel :?
yeah, right! :lol: