Algemeen Tamiya TT-01 Chassis Topic

neoblader zei:
maar bij de XB pro is toch alles voorgebouwd, of niet soms.

ja dat klopt :) alles zit er al in.... :lol:
dus alleen accu erin en rijden ( wel oplade natuurlijk :D :D )
hoe werk je draadjes ''weg'' dan..... kan dah ook bij mij :D :lol: 8)
moe ik ff foto poste?!?!?! :)

draadjes wegwerken is niet zo moeilijk
gewoon je draden van je motor zo kort mogenlijk doen eveneens als je accu draden en je servo snoertjes leg je gewoon in de ruimtes tussen je regelaar enzo, vermijd je motor wel zo veel mogenlijk want die kan voor storingen zorgen.

steef_tamiya_freak zei:
neoblader zei:
maar bij de XB pro is toch alles voorgebouwd, of niet soms.

ja dat klopt :) alles zit er al in.... :lol:
dus alleen accu erin en rijden ( wel oplade natuurlijk :D :D )
hoe werk je draadjes ''weg'' dan..... kan dah ook bij mij :D :lol: 8)
moe ik ff foto poste?!?!?! :)
draadjes? dit was Standaart.. dus ik zou niet anders weten.

erikderaaf zei:
zag er echt vet uit, florian, driftend over de natte baan met mijn super-regenbanden!!
ja jmmr genoeg zagen ze niet alles :wink:
was een echte, "natte" vertoning, en die bandjes hielpen niet egt veel zoals je zag.. :D
met DANK AAN ERIK VOOR HET LENEN VAN ZIJN SUPER REGEN BANDEN!

zo ziet mijn auto er nu dus uit, (zonder dat plakband natuurlijk)
afb18324.jpg

:wink:

uum hoe doe je dat foto's invoegen?
kan ik mijnes ook ff neerzetten...
wat koste die allu sturing dat is het ongeveer het enigste wat er niet opzit :lol:

ik heb hier die stuurinrichting voor 46.50 staan en ik zou hem kunnen kopen voor 39.52(das met korting)

hmm, wel erg goedkoop,..
het hoeft niet perse. het is niet perse nodig, het is alleen gekogellagerd en helpt daarom een beetje meer, maar eerlijk gezegd merk ik niet veel verschil

mijn volgende hop-upwordt denk ik een stuk carbon of zo'n 2.5 MM epoxyplaat keertje van school meenenemen en daar allemaal onderdelen van maken

om die bovenplaat te maken :?:

dat kleine stukje carbon kost al 20 pleuro :?

maarja is wel mooi :o :D

Mooi he :?: :lol:

ik denk dat ik zelf een reserve bovenplaat van printplaat ga maken, ff overtekenen en uitzagen :wink:

het komt nogal eens voor dat ze kapot worden gereden en das een beetje zonde 20euro...

'ben net nog naar school geweest maar die dual layer printplaat van 3 MM is goed bruikbaar het is nauwlijks buigbaar.
ik kan vast ooit wel is een plaatje meenemen, heeft iemand misschien een uitleg en foto van wat er allemaal in dat carbon upperdeck pakket zit, nog iets van adaptertjes, en afmetingen van dat ding.

eigenlijk zou je zelf een orginele moeten overtekenen
das volgens mij het makkelijkste :lol:

Daniel-tt01 zei:
eigenlijk zou je zelf een orginele moeten overtekenen
das volgens mij het makkelijkste :lol:

dan moet ik even iemand weten van wie ik er 1 kan lenen, maar ik zit niet bij een club ofzo, tenminste nog niet. Maar danielson jij hebt hem gekocht, wat zit er allemaal in het pakket?

aawsum zei:
Zag em op ebay (nieuw in originele verpakking) voor zo'n 25 euro (inclusief verzendkosten).

das inderdaad wel heel goedkoop, maar ik vind het niet zo prettig om iets te kopen van iemand die 20.000 KM verderop woont :P

Back