Indoorvlieger
Forum veteraan
Gewoon wat meer gaan rijden en wat minder zeveren hier op MBF, niet zo moeilijk doen!![]()
Dus ik moet gaan rijden met een regelaar waarvan ik niet weet of de cut off op lipo staat of NiMh, en dan maar gewoon merken of het goed gaat of niet? En dat is dan "zeveren"? Tuurlijk, ik kan er ook extra op letten wanneer de snelheid inzakt, maar dat is niet echt een betrouwbare methode. Of een andere regelaar kopen, waarbij wel goede documentatie over de instellingen te vinden is. Of een losse lipo saver op zetten, maar als dat niet nodig is, omdat de regelaar mogelijk wel een ingebouwde cut off heeft (de brushed regelaar heeft dat wel, is zelfs op verschillende cut off standen in te stellen, staat ook in de handleiding), waarom zou ik dan extra spul toevoegen? Lijkt me dan toch een legitieme vraag of iemand meer weet over de instelmogelijkheden van de Trust A10 regelaar?
Wordt er dan niet geëxperimenteerd met uitwisselen van onderdelen met andere Team C auto's of zelfs andere merken? Ik kan me toch niet voorstellen dat er niemand is met bijvoorbeeld een TM-2 en een TR-04 die niet eens heeft gekeken hoe de dishvelgen van de TM-2 staan op de TR-04 en/of andersom? En dat elke Team C TR-04 rijder alleen en uitsluitend met de standaard velgen en zelfs banden rijdt. Dat zou uniek zijn, bij de meeste merken zie je dat rijders diverse onderdelen bij elkaar gebruiken. Met banden heeft de een voorkeur voor Schumacher, de andere weer een ander merk. Of wordt er echt alleen maar met Team C banden gereden, en niets anders?
Dat is toch geen zeveren? Dat is gewoon vragen om informatie en een beroep doen op de ervaring van anderen met meer ervaring met dit type auto. Uitwisselen van kennis. Lijkt me juist waar een forum voor is gemaakt.