algemeen teamC topic

Ff vraagje met betrekking tot de Absima ontvanger: Channel Receiver "R3WP" 2,4 GHz
Ik heb een led-verlichtingssetje aangesloten op de “batt”stekkertjes van de ontvanger en na 5minuten rijden gaf de ontvanger de geest. Het vreemde was wel dat de verlichting bleef branden maar de auto zelf reageerde niet meer De fan van de ESC A10 setje viel ook stil. Zou het kunnen dat dit door de verlichting komt of is dat stom toeval?
Ik ben eigenlijk een beetje huiverig om die verlichting weer aan te sluiten.

grt
Paul

Even mijn nieuwe kap showen van mijn TeamC TC02evo.
10259212_630092517077731_3170369516124465185_o.jpg

Daar staat een 2e spoiler bij op voor de zijwaardse krachten ofniet?

Laatst bewerkt door een moderator:
waarom niet een mooi doorzichtig spoilertje? :lol:
mooie simpele maar toch geavanceerde wagens, team c doet het top jo!

Ff vraagje met betrekking tot de Absima ontvanger: Channel Receiver "R3WP" 2,4 GHz
Ik heb een led-verlichtingssetje aangesloten op de “batt”stekkertjes van de ontvanger en na 5minuten rijden gaf de ontvanger de geest. Het vreemde was wel dat de verlichting bleef branden maar de auto zelf reageerde niet meer De fan van de ESC A10 setje viel ook stil. Zou het kunnen dat dit door de verlichting komt of is dat stom toeval?
Ik ben eigenlijk een beetje huiverig om die verlichting weer aan te sluiten.

grt
Paul

Hoeveel vraagt die verlichting aan stroom?

Geen idee, het is zo’n kant en klaar setje. 4 witte en 2 rode leds en zo te zien allemaal apart voorzien van een weerstandje.
Een ledje vraagt normaal gesproken ongeveer 20mah. Enige wat ik me kan voorstellen is dat de aansluiting BATT alleen gemaakt is om een voeding op aan te sluiten ipv een verbruiker, maar om die reden nou kapot te gaan?
Kan natuurlijk ook gewoon stom toeval geweest zijn 

Ondertussen heb ik me wel wat meer verdiept in de led wereld en een zwik van die dingen met bijbehorende weerstandjes gekocht. Ik ga die aan elkaar solderen en aansluiten op een aparte blokbatterij waarbij ik bij de Hyde de verlichting en voeding vast op de kap maak en bij de Blasts vast op het chassis.

Hebben meer mensen dit probleem of ligt dit aan mij?
u9u2eta3.jpg

erara7eh.jpg

Zoals jullie zien zijn de veren te klein en de dempers leeg.

Bijgeleverde spacers tussen steken (zie handleiding), neem ongeveer een rijhoogte van 20 mm voor en achter om mee te beginnen.

Idd. Met de spacers uitvullen en zorgen dat je draagarmen horizontaal staan na een val van 20cm

Verzonden vanaf mijn Nokia 3310

heb jij niet gewoon je achter dempers op de voorkant i.c.m. de voorveren?
meet de uitgeschoven lengtes eens op van de dempers

Boekie er al bij gehad? Dit was een bouw pakket of rtr? Nieuw of 2e hands? Dat kunnen niet de orginele veren zijn en anders heb je niet de orginele dempers. De veren zijn pakweg 5mm te kort of de dempers te lang.

Het is een bouwpakket dat ik nieuw gekocht heb in een winkel. Echter de veringen stonden al inelkaar toen ik hem kreeg.

Vage shit ouwe.. En nu? Nie es onderzoek doen ofzo of gewoon op ons wachten?

Het is een bouwpakket dat ik nieuw gekocht heb in een winkel. Echter de veringen stonden al inelkaar toen ik hem kreeg.

Klopt die steun wel, waar de dempers aan de bovenkant aan vast zitten? Ik zie extra gaten daarin, die met de hand lijken gemaakt, of is dat de foto?

Het volgende is duidelijk geworden.
A: me dempers zijn nogal leeg
B: me veren zijn gekrompen denk ik. Ik heb wat foto's van me auto bekeken.

Back