Indoorvlieger
Forum veteraan
Heeft iemand een idee welke olie ik in mijn geardiff doe, hoeveel en voor welke baan?
Welke auto?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heeft iemand een idee welke olie ik in mijn geardiff doe, hoeveel en voor welke baan?
Help me even herinderen waar t om ging
Help me even herinderen waar t om ging![]()
Hallo,
Ff een vraagje ik rijd tegenwoordig met mijn hydeof buggy met een 13,5 t brushless. Ik heb nu een 30t pinion en 80t spur. Weet iemand welke snelheid ik hier mee kan halen op 2s lipo? Verder was ik vandaag flink offroad aan het rijden maar ik had klim vermogen te kort wat voor pinion raden jullie mij aan.
Zijn er ook mensen die andere demper olie gebruiken dan die normale 200#?
Heb m'n motorsetje binnen (nu nog leren solderen, maar dat terzijde). Ik zit met een 19T pinion (i.c.m. 80T kevlar spur) aan het einde van mijn stelbereik, kan eigenlijk geen kleinere pinion meer op! Raar, want er is tussen de 15T-24T verkrijgbaar. Ik heb wel de (optionele) gefreesde motormount (TU0229), maar dat maakt niet uit. Dat zou dus betekenen dat lager gearen dan 19T niet mogelijk is, zonder de motor-mount uit te laten frezen, of overstappen naar de 86T spur. Ben eigenlijk al bang dat de mesh met 19T al niet ideaal is, hij lijkt nog wat veel speling te hebben.
Genoeg gezeverd, pics om het leuk te houden!
![]()
![]()