Algemeen traxxas bandit XL-5 en VXL Topic

4A28274D-0B1F-49CC-A076-2BC7A9DAAAE3zpsshofvrzv.th.jpg
[/url][/IMG]

Zo?

Nee kan ze niet zien.
Probeer effe te uploaden op tinypic.com en kopieer gewoon de IMG code die je ziet staan.
Zeer makkelijk.
Je kan ook een topic aanmaken in het test forum,dan kan je zoveel proberen als je wilt,anders komen er onnodige posts in dit topic.
Succes!

Ja hoor,past perfect.
Maar inderdaad wel slapjes.
Stock titan motoren zijn 12 turns,dit gaat iets of wat vooruit.
23 turns vind ik persoonlijk niet de moeite,tenzij voor een oude tamiya ofzo op te knappen en heel af en toe eens mee te rijden gewoon voor het sentiment.

Heb er nog niet zo veel verstand

Heb hem in begin eerst rustig laten rijden en steeds war harder later tandwielen vervangen naar 31 en 76
Kan het kloppen dat de accu zo warm word dat het plastic om de accu knaptbis dat normaal
De motor werd ook steeds warmer op het laatst vielen er stukken koolborstels uit en begon de motor te roken

En dat inlopen hoe doe je dat precies niet dat ik straks weer een nieuwe stuk rij

Is het misschien ook handig om bij Toemen modelbouw van die filters voor motoren bij te kopen

En dat inlopen hoe doe je dat precies niet dat ik straks weer een nieuwe stuk rij

Is het misschien ook handig om bij Toemen modelbouw van die filters voor motoren bij te kopen
Zoals ik al eerder zei, je koppelt de motor aan de regelaar, zet die aan en doet de motor in een bakje met water, dan doe je zachtjes throttle aan, en laat je hem een tijdje draaien.

Wat voor filters bedoel je? Heb je een linkje?

Gr steven

Hij bedoelt Outerwears filters, ik weet niet of dat gaat passen, omdat de motor vrij ver en strak zit ingebouwd in de auto.

Inlopen doe je door de helemaal motor in (demi)water te leggen, en dan een beetje gas te geven, en dat eventueel een beetje te variëren.

De rotor op de foto is niet van een standaard Traxxas motor, want die is niet herbouwbaar?
Welke motor heb je er nu in dan?
Die motor zal het niet best meer doen aan de zwarte draden en collector te zien.
Misschien dat je de collector nog schoon kan maken met heel fijn schuurpapier, en de rotor in een boormachine te doen en rond te draaien.
Niet te veel eraf halen, dat is ook niet goed!

Back