je ziet die blauwe dingen op de wielen, hex nubs noemt traxxas ze volgensmij, die zitten niet op de oude e-maxx, anders zou ik het ook niet weten...
Dat is voor de 17 mm wielmeenemers, zit ook op de e-revo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
je ziet die blauwe dingen op de wielen, hex nubs noemt traxxas ze volgensmij, die zitten niet op de oude e-maxx, anders zou ik het ook niet weten...
Ik denk niet dat er 2 goede 3s lipo in die battery-boxes passen!
Ik vroeg me precies het zelfde af want in een Slash passen geen 3s zippy's maar wel in de e-revo...
......, is het misschien een op tie om er 2 12t titan in te bouwen in plaats van de standaard titan motoren wat er in zit. Kan de regelaar dit ook aan, ....
Groeten Yasin
GEEN goed idee, de standaard "titans" zijn 14.4V net als de hele truck, maar de titan 12T is voor de slash en dergelijke wagens... deze zijn MAX 8.4V
okee, iemand anders nog met wat suggesties voor niet al teveel geld.
Wat frans zegt klopt, de 12T motoren blaas je op met 14,4 volt. Een andere oplossing zou kunnen zijn om 14 cellen te gaan rijden (2x 8.4V) als je tenminste op Nimh cellen rijdt, of overstappen op lipo's, 2x 2 cellen (14,8V). Lipo's zakken niet in bij een hoge belasting en leveren meer vermogen dan nimh pakketten. Je hebt dan wel een lipo cut-off nodig. Aangezien je toch eiteindelijk wilt overstappen naar brushless is dit imo geen slechte optie. Maar waarom MMM?
Traxxas Titan 550 129W 31200 tpm
HPI GT550 (e-savage) 149W 33700 tpm
LRP Monster Truck Special 404W 41000 tpm *
*de LRP m.t.s alleen gebruiken met 17T motortandwiel of kleiner, anders wordt je regelaar erg warm ;-)
ik heb ze zelf ook in m`n e-zilla hij vliegt erover maar je accu-packs zijn heel snel leeg,
2x 7.2V4600Mah leeg in 6 minuten ;-))
ThQ, kijk die lrp zach ik al op een andere verkoopsite staan 2 de hands , dus ga ik misschien maar daar op reageren,
wat zal het zijn dan met mijn accupack 2x 8.4 3000mah 4 minuten![]()
ik weet niet waar jullie het halen maar de titans 12turn passen dus perfect op de originele e-maxx regelaar.en ze geven er nogal van langs ook.de standaard titans motoren kunnen ook geen 16V aan.je moet maar eens de stroom meten wat 1 motor krijgt van de regelaar.geen 16.8v of 14v op 2 x 6cellen nimh hoor.integendeel gewoon 7.2 of 8.4 volt naargelang de batterij.test dit zelf eerst eens allemaal uit voor jullie andere iets wijsmaken.
het zelfste met de 2X 550GT motoren op de e-savage!!!!!!