K
KDV
Guest
nou nou , vragen stellen mag toch gewoon ? en lexboy is ook niet zo oud 12 jaar evenoud als mij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is dat niet voor die wieltje alleen ?
Ik heb het hele stuk nodig...
Wat betekend imao ?
En ik wil eigenlijk weten of een standing backflip mogelijk is...
Groetjes
lexboy, verdoe onze tijd eens niet met je vragen en ga zelf eens zoeken.
Standing backflip lukt niet met stock brushed E-Maxx.
Het is lmao "laughing my ass (arse) off"
Jawel, maar hoe moeten wij dat weten als je niet zegt waar het om gaat? Stock (brushed) of brushless, zo ja welke motor / esc, hoeveel cellen, welke gearing, welke banden, welke ondergrond .... moet ik nog even door gaan ??Amai zeg ! mag ik niet eens weten of ik een standing backflip kan maken met een E-Maxx ?!!
Oja .. dan kan het zeker !!! (zie hierboven)En het is geen brushed E-Maxx maar een brushless E-Maxx...
Vragen stellen mag zeker. Maar zorg er dan voor dat de mensen die moeten antwoorden alle gegevens nodig hebben om een antwoord te geven. 'Kan een E-Maxx een standing backflip maken' daar schiet toch niemand iets mee op? Dat hij 12 jaar is wil niet zeggen dat hij niet kan Googlen of logisch na kan denken toch ??nou nou , vragen stellen mag toch gewoon ? en lexboy is ook niet zo oud 12 jaar evenoud als mij.
Klopt! Let me google that for youHet is lmao "laughing my ass (arse) off"
Ja mamGa jij eens gauw terug je hok in blaaskaak![]()
Oja, moeite doen voor mensen die zelf geen moeite doen. Daar leren ze van, goed bezig!! Als ik zie dat mensen zelf al moeite hebben gedaan om het antwoord te vinden dan wil ik ze met alle plezier helpen, maar mensen zoals lexboy .....In plaats van dat je dat berichtje maakte had je net zo goed het antwoord al kunnen geven...![]()
12 jaar = groep 8 = Engels op school krijgen. Daarnaast bestaat er tegenwoordig zoiets wonderbaarslijks genaamd Google.Let eens een beetje op de leeftijd, jij wist zeker alles al te vinden op 12 jarige leeftijd, ook alles al in het Engels![]()
Jawel, maar hoe moeten wij dat weten als je niet zegt waar het om gaat? Stock (brushed) of brushless, zo ja welke motor / esc, hoeveel cellen, welke gearing, welke banden, welke ondergrond .... moet ik nog even door gaan ??
Oja .. dan kan het zeker !!! (zie hierboven)
Vragen stellen mag zeker. Maar zorg er dan voor dat de mensen die moeten antwoorden alle gegevens nodig hebben om een antwoord te geven. 'Kan een E-Maxx een standing backflip maken' daar schiet toch niemand iets mee op? Dat hij 12 jaar is wil niet zeggen dat hij niet kan Googlen of logisch na kan denken toch ??
Klopt! Let me google that for you
Ja mam
Oja, moeite doen voor mensen die zelf geen moeite doen. Daar leren ze van, goed bezig!! Als ik zie dat mensen zelf al moeite hebben gedaan om het antwoord te vinden dan wil ik ze met alle plezier helpen, maar mensen zoals lexboy .....
12 jaar = groep 8 = Engels op school krijgen. Daarnaast bestaat er tegenwoordig zoiets wonderbaarslijks genaamd Google.
Sorry hoor, maar het niveau van het forum hier daalt met de dag (mede door mensen zoals lexboy). Beetje jammer aangezien dit het enige (enigzins goede) NL forum is/was.