Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Sicco jammer dat jullie zo laat waren anders had ik ook nog wel even een accu leeg gaan rijden op het baantje,ben er wel 2 weken geleden geweest en toen was alles ook al gemaaid ziet er nu wel erg kaal uit maar wel netjes.

Vanavond nog iemand zin om te rijden in de boekelermeer?

Ik ga sowieso even heen, moet toch mijn nieuwe MT2 inrijden ;)

Dus ben er rond 19:30 zeker wel een uurtje

Laatst bewerkt:
misschien offtopic:

maar is er iemand die met zijn offroad auto lekker wil Bashen in Koog a/d Zaan?
op de Skate baan

er komen al 8 man dus bij deze wil ik jullie ook allemaal vragen om misschien te komen

Ik zie het totaal niet als offtopic.

Wanneer zou dit plaats moeten gaan vinden,en een skate baan klinkt mij als asfalt achtige harde ondergrond aan,is er ook ' zand' in de omgeving?

Gelezen in zijn topic dat het morgen (zaterdag) is. Maar geen tijd of locatie kunnen vinden.
Misschien handig als je dat er ook bij vermeld.

rijden-op-skatebaan-koog-d-zaan

Vanavond wel lekker mijn zo goed als nieuwe HPI MT2 G3.0 kunnnen in rijden.
Voelde al aan het motor'tje dat hij los begon te komen.

Dus tijd voor een serieuze meeting weer ?
Baantje ligt er prima bij, hark mee de volgende keer, en we kunnen gaan.

Wanneer weer een volledige meeting in de boekelermeer ?

Laatst bewerkt door een moderator:
de datum is wat Ramsho al zei morgen.

de tijd is van 12 tot 4.

geef wel even aan of je komt

ik voorzie dan voor stroom voorziening bij de Skatebaan

Locatie scout Koosie

Bochtjes, iemand?

P020810_19.29.jpg

De MTB baan rond de wielerbaan in Alkmaar. De beheerder is erg enthousiast over het idee om daar te gaan rijden, kost ons wel wat toegangscentjes.

Waar ik nu mee rijd daar:
P020810_19.31.jpg

Hmm dat lijkt me wel een keer leuk.

Ik neem aan dat nitro/brandstof auto's ook kunnen, liggen niet echt huizen daar in de buurt volgens mij.

Maar lijkt me wel cool voor de verandering :)

Kiekeboe :)
Na al mijn zomeractiviteiten hoop ik ergens volgende week weer te kunnen rijden.
Hoe staat het met de nieuwe baan op de boek?
De wielerbaan ken ik wel, alleen het crossbaantje erbij heb ik nog van dichtbij bekeken. Ik dacht dat het onverhard was?

Sander; Het lijken wel smallere banden, van een buggy ofzo. Dan vindt ik het niet zo gek dat je niet te breed uit komt :)

edit;
Vanavond nog even gesleuteld aan de SC10. Hij doet het weer. Moet alleen nog de servo arm afstellen te op zichte van het nulpunt van de servo. Morgen(vrijdag) even langs de boekboek voor een test rondje. Heb er weer zin in.

Laatst bewerkt:
Gisteravond even met Marcel naar de baan geweest. Er zijn momenteel diepe plassen en baan is hobbelbende. Moet veel aan gebeuren, alhoewel zaterdag weer regent wordt verwacht.

Tja dompelpompje... mijn rustler VXL speelde gisteren heel even voor Duikboot, zo diep waren de plassen, maar het was al goed aan het opdrogen. En ik had als voorzorg de accu al ingepakt.
Vondt het een keer grappig om de waterproof te testen, en dat ging prima.

Zondag ben ik er bij, met hark en emmer :)

Vanmiddag gereden. Wel plassen maar geen meren. Dus positief. 1 Plas heb ik met behulp van m'n schoenen om getoverd tot bagger en vervolgens uit gespreid over breedte van de baan. Als het morgen droog blijft is er kans dat het zondag te doen is met niet te veel inspanning.

Het Diff van de sc10 had weer een klein rateltje af en toe. Ben nu definitief klaar met dat gear diff. Ga het ball diff helemaal goed maken en die er in zetten.....

zou graag willen komen zondag maar ja dan is me meissie niet zo happy

Back