Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Sicco jammer dat jullie zo laat waren anders had ik ook nog wel even een accu leeg gaan rijden op het baantje,ben er wel 2 weken geleden geweest en toen was alles ook al gemaaid ziet er nu wel erg kaal uit maar wel netjes.
Kiekeboe
Na al mijn zomeractiviteiten hoop ik ergens volgende week weer te kunnen rijden.
Hoe staat het met de nieuwe baan op de boek?
De wielerbaan ken ik wel, alleen het crossbaantje erbij heb ik nog van dichtbij bekeken. Ik dacht dat het onverhard was?
Sander; Het lijken wel smallere banden, van een buggy ofzo. Dan vindt ik het niet zo gek dat je niet te breed uit komt
edit;
Vanavond nog even gesleuteld aan de SC10. Hij doet het weer. Moet alleen nog de servo arm afstellen te op zichte van het nulpunt van de servo. Morgen(vrijdag) even langs de boekboek voor een test rondje. Heb er weer zin in.
Gisteravond even met Marcel naar de baan geweest. Er zijn momenteel diepe plassen en baan is hobbelbende. Moet veel aan gebeuren, alhoewel zaterdag weer regent wordt verwacht.
Tja dompelpompje... mijn rustler VXL speelde gisteren heel even voor Duikboot, zo diep waren de plassen, maar het was al goed aan het opdrogen. En ik had als voorzorg de accu al ingepakt.
Vondt het een keer grappig om de waterproof te testen, en dat ging prima.
Vanmiddag gereden. Wel plassen maar geen meren. Dus positief. 1 Plas heb ik met behulp van m'n schoenen om getoverd tot bagger en vervolgens uit gespreid over breedte van de baan. Als het morgen droog blijft is er kans dat het zondag te doen is met niet te veel inspanning.
Het Diff van de sc10 had weer een klein rateltje af en toe. Ben nu definitief klaar met dat gear diff. Ga het ball diff helemaal goed maken en die er in zetten.....