Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
ja dat ga ik zeker doen ff wachten tot moeders wakker is en dan kan ik het gaan halen weet jij wat dat kost daar een losse oplader en nieuwe plug ??

nou ik heb een oplader voor me plug driver en hij doet het als een zonnetje
ik heb hem nu helemaal in gereden en hij gaat als een gek
ben egt super blij met dat ding vanmiddag ga ik denk ook nog ff naar de boekelermeer
deze auto is egt een aanrader

ik ga vanmiddag nog wel ff naar de boekelermeer met me nitro virus gaan der nog meer rijden ?????

Dag welkome nieuwkomers,

inderdaad, voor vandaag is er geen uitnodiging de deur uit gegaan; degene die gemachtigd om dit te doen zijn kunnen zelf niet rijden, en er is ook geen verzoek gedaan.
Stuur me je e-mail adres als je automatisch deze uitnodigingen ook wilt krijgen. Dit weekend dus toevallig niet, maar vaak wel elk weekend.

Veel plezier!

Dag welkome nieuwkomers,

inderdaad, voor vandaag is er geen uitnodiging de deur uit gegaan; degene die gemachtigd om dit te doen zijn kunnen zelf niet rijden, en er is ook geen verzoek gedaan.
Stuur me je e-mail adres als je automatisch deze uitnodigingen ook wilt krijgen. Dit weekend dus toevallig niet, maar vaak wel elk weekend.

Veel plezier!
Oei is dit een besloten club.Moet je lid zijn om er te mogen rijden,of zijn jullie ook een beetje wildrijders.Gaat zijn spullen inladen en dan die kant op :bye:

Laatst bewerkt:
Back