J
Jrn
Guest
ja dat ga ik zeker doen ff wachten tot moeders wakker is en dan kan ik het gaan halen weet jij wat dat kost daar een losse oplader en nieuwe plug ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt me gezellig kobus,koffie mee![]()
De handschoenen en pet gaan ook mee,heb jij al gehaaldUiteraard , alleen jammer dat Elles geen saucijnen broodjes heeft gemaakt
Er zit wel een Mc. dichtbij![]()
Waar die andere jongens ook rijden,we zijn er nog nooit geweest.Dus wordt even zoeken,maar je hoort de herrie wel denk ikwaar gaan jullie rijden in de boekelermeer ???
Dat komt wel goed,ga een pot koffie zetten en dan die kant ophahaha ja dat is zo dat hoor je wel ik zie jullie daar wel
Dapper dat jullie gaan, heb helaas verjaardag dus ga niet komen vandaag.
Have fun!
Je hebt ook nog een savage,de eerste pot koffie loopt.Ik neem mijn barbiebak ook even meeJammer , wij zijn twee bigscale jongens die wel aansluiting zoeken met andere
De fun gaat wel lukken![]()
Oei is dit een besloten club.Moet je lid zijn om er te mogen rijden,of zijn jullie ook een beetje wildrijders.Gaat zijn spullen inladen en dan die kant opDag welkome nieuwkomers,
inderdaad, voor vandaag is er geen uitnodiging de deur uit gegaan; degene die gemachtigd om dit te doen zijn kunnen zelf niet rijden, en er is ook geen verzoek gedaan.
Stuur me je e-mail adres als je automatisch deze uitnodigingen ook wilt krijgen. Dit weekend dus toevallig niet, maar vaak wel elk weekend.
Veel plezier!