He lui,
Twas ff geleden dat ik op dit forum geweest ben en ik zie dat jullie niet stil hebben gezeten.
Voor wat betreft de aanvangvraag kan ik vertellen dat ik een VII-c 41 bootje heb liggen 1:40 (1,70 m lang) U-953 en momenteel doende ben met het bouwen van een type IXb EN c, U-123 en U- 805 (met snelduikbak) in schaal 1:35 (2,35 m lang). Van de type VII had ik een polyester romp die ik verbouwd heb tot wat het nu is. Het type IX is geheel eigenbouw en ben nu doende met de detaillering van de moedermal zodat ik na afloop deelmallen kan (laten)maken om een klein produktielijntje op te zetten m.b.v. onze vriend en eigenaar van Dream-Arts in Duitsland.
Ik moet echter toegeven dat ik het net als jullie de laatste tijd nogal druk heb gehad op m'n werk en de detaillering van de romp nogal achter loopt.
Mogelijk dat we elkaar eens kunnen ontmoeten, al was het maar om met elkaar kennis te maken, op een centraal punt in Nederland (zonder er meteen een gigantisch treffen met duikboten van te maken) wat voor iedereen te bereizen is. Laat eens weten of er ideeen zijn?!!
U-Kater
PS Ik heb een eigen meber-page op de site van de Subcommittee waar mijn duikbootje op staat.