Alweer een 'welke kies ik' topic

Ik wil je niet ontmoedigen maar bestel nou niet een kist snelsnel. Ga eerst eens goed op onderzoek uit. Met alleen de kist ben je er nog niet.
Goede servos, motor en regelaar kost ook aardig wat.

Je bent zo 1500 tot 1800 euro kwijt voor je vliegklare model (als je alles nieuw moet aanschaffen) zender, ontvanger en lader daar gelaten.

Neem je tijd.... Haastige spoed...

Ik wil je niet ontmoedigen maar bestel nou niet een kist snelsnel. Ga eerst eens goed op onderzoek uit. Met alleen de kist ben je er nog niet.
Goede servos, motor en regelaar kost ook aardig wat.

Je bent zo 1500 tot 1800 euro kwijt voor je vliegklare model (als je alles nieuw moet aanschaffen) zender, ontvanger en lader daar gelaten.

Neem je tijd.... Haastige spoed...

Klopt, doen rustig aan om alles te vergelijken. Heb alle leveranciers inmiddels gemaild.

Beste Jorrie,

ik heb nog een Supra Competition Pro voor je.

Het is een f3j versie. De tippen zijn van glas, het middenstuk is van ST Carbon. ST betekent dat het op een speciale manier geweven is. Het geeft een lichtere vleugel bij gelijk sterkte. Als f3j weegt hij 1588 gram. De kist is uit 2011.

Eind 2012 is er een e romp bijgekomen.In de romp ligt een Schambeck 1025 met YGE 60 regelaar. Er zitten twee lipo's er bij. Vlieggewicht is 1720 gram.

servo's : in de e romp twee MKs 6110, in de zweefromp een 368 en des 587 bb, beide van Graupner. In de vleugel zitten 3150 van Futaba. Keurig in servoraampjes.
De kist is in perfecte staat. Geen beschadigingen.

De nieuwprijs van bovenstaande is ruim 2500 euro. Doe maar een bod zou ik zeggen.

Groet,

Peter

ps. er is zijn geen wedstrijden gevolgen met dit model.

I am sorry to say that current delivery time for Perfection or Perfect is almot a year (october 2015 delivery)

Die kunnen we dus definitief afschrijven ( in ieder geval ik ga er geen jaar op wachten ;)) wat een geduld moet je dan hebben.

Weet je ook prijzen van de Perfection Jorrie??

Nog geen reactie op die vraag Superior. Staat nog uit.
Ook geïnformeerd naar wat een pike perfect ( dus niet perfection) kost.
Dit is de voorloper van de perfection en mogelijk een stukje goedkoper. Weet iemand daar misschien toevallig de advies prijs van?

Overigens bij een eventuele bestelling wat zouden jullie dan adviseren FVK of direct bij Vladimirs model bestellen? Is het zo dat FVK de modellen importeert of ze mag bouwen van Vladimir in licentie? Heb vroeger een F3j gehad van Fvk was wel aardig.

En is er nog wat af te dingen of hoef je dat niet te proberen? ( Bijvoorbeeld aangeven dat je het model wil hebben als zij de verzendkosten betalen )

Ik zoek eigenlijk nog een goedkoper alternatief voor de Supra E maar denk niet dat ik die ga vinden met dezelfde flightspecs. Aangezien ik verder geen modellen meer heb behalve nog een Twitster 1 toch nog maar een keer het budget omhoog; dan liever 1 heel goed model wat allround inzetbaar is dan weer net niet.

Ik heb hier een prijslijst van 2015 van de Pike Perfection voor diegene die geintereseerd zijn. Stuur even een pb met je e-mail.

Thx voor de prijslijst van de niet snel te leveren Pike Superior ;)
Toch mooie prijzen en nog goedkoper dan de supra.

De supra is bij fvk ophalen in DLD 200 euro goedkoper ( yeah right buiten de boeken ws )
"Bei direkt abholen in Kaiserslautern Rabat (-200.-€)" Beetje raar dat er dan ineens 200 korting mogelijk is.

Vladimir vraagt 65 verzendkosten FVK 35 naar NLD en 25 als je een adres in DLD hebt, dit Ter info.

Wat ik mij afvraag wat is het verschil tussen vladimirs model en

Kennedy Composites - Supra

Die naam staat zelfs bij vladimir in de manual dus neem ikaan dat hij ze hierook importeert? Dan kom je op 1200 euro uit zonder verzendi g uit usa.
Das 350 euro goedkoper!

Verzendkosten ongeveer 50
Mits kennedy de waarde laag zet op 250 zodat de douane niet aan komt met btw en andere roverij eeh belastingen.

Iemand ervaring mee?
Weet niet wat dan de levertijden zijn custom colors is dan nig wel 25 euro ongeveer toch nog steeds n 175 goedkoper.

Heb wat lopen afdingen bij fvk maar niks meer gehoord.
Als er bij ophalen op locatie 200 af kan..

Vraag me ook wel af wat de marge is op zon supra al is dat verder niet relevant natuurlijk.

Verzendkosten ongeveer 50
Mits kennedy de waarde laag zet op 250 zodat de douane niet aan komt met btw en andere roverij eeh belastingen.

Iemand ervaring mee?

Ik weet niet waar je de wijsheid vandaan haalt dat bij 250 Euro geen kosten verschuldigd zijn. De heffingsgrens voor de BTW staat op 45 Euro. En boven 700 Euro komt er ook nog eens 2,5% importheffing op. En dat gaat over goederenwaarde + verzendkosten.
Ook is het zo dat het noemen van dit soort ontduikingspraktijken op dit forum niet op prijs wordt gesteld.

De heffingsgrens voor de BTW staat op 45 Euro. En boven 700 Euro komt er ook nog eens 2,5% importheffing op. En dat gaat over goederenwaarde + verzendkosten.

Ik was hier niet helemaal volledig/correct: 45 Euro geldt voor schenkingen; voor commerciele zendingen geldt 22 Euro.

Back