Zien er goed uit
, ben benieuwd hoe ze gaan werken.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ha, die kwam ik toevallig ook net tegen bij een google-search op SWR-meter.Zag net nog een zelfbouw meter Homebrew Zelfbouw SWR meter for VHF, UHF and SHF (inclusief Wifi ISM Band)
Ha, die kwam ik toevallig ook net tegen bij een google-search op SWR-meter.
Die kan in elk geval ook de 2.4Ghz meten.
Bij het bouwen van antennes voor de Wifi band (zoals de 8dBi omni), ontstaat al snel de behoefte om deze antennes op een eenvoudig manier te kunnen testen. Een staande golf (SWR) meter voor de 2,4GHz band is echter niet eenvoudig te krijgen. Meters als de Daiwa CN-801S zijn vrij duur en hebben bovendien minstens 500mW (27dBm) vermogen nodig om juist te functioneren. Daarom, en omdat het gewoon leuk is, dat deze zelfbouw uitvoering.
De beschreven schakeling dient als een staande golf meter voor de VHF, UHF en SHF band. Dit is inclusief de Wifi (802.11b/g), 2m, 70cm and 13cm Radio Amateur banden.
Wat zou een gemiddelde agent denken als je met zon draaiend toestel aan de kant van de weg staat? :lol:
Wat zou een gemiddelde agent denken als je met zon draaiend toestel aan de kant van de weg staat? :lol:
Stond ik vorig jaar ergens in het veld met een yagi antenne.
Komt de boerin op de fiets op me af ,dacht dat ik hun comp wilde hacken .
Haha.
OO is het voor video dan is het goed ,was haar antwoord.