Help!
Help!
Heren kunnen jullie mij helpen deze symptonen te ontrafelen van mijn tbs discovery;
Setup;
TBS Discovery Frame
TBS Bulletproof ESC's met SIMONK
TBS 750kv Motoren
Graupner 10-5" props
APM met firmware 3.01 (Net niet de laatste update)
3DR GPS en Compass
3DR Telemetry
3DR OSD
4S 4000mah lipo
etc.
Dit is wat de TBS op dit moment doet;
Hij trilt enorm in stabilize mode (heb de andere modes nog niet durven te proberen). Ik heb de pids overgenomen van iemand van het DIY forum met ongeveer dezelfde setup. Voorheen deed hij precies hetzelfde namelijk en het verschil is eigenlijk niet groot genoeg.
Ik heb op het begin wat problemen gehad met het calibreren van de SIMONK ESC's. Motoren liepen niet gelijk en ik kreeg ze niet gecalibreerd met PPM. Ik heb vervolgens een andere ontvanger genomen en ze met een normaal throttle kanaal gecalibreerd zoals overal te lezen is. De motoren starten nu eigenlijk heel netjes tegelijk. Ik heb de ESC's 1 voor 1 gecalibreerd.
Het lijkt er nu op of de pids Véél te hoog staan, maar ik heb jullie hulp nodig om te vragen welke PIDS hier de boosdoeners zijn mocht dat het probleem zijn.
Ik heb de mandatory hardware settings doorgelopen en gecalibreerd zoals ik dat voorheen ook deed waar die gewoon goed vliegt. Maar vlieggedrag zoals dit kan ik gewoon niet plaatsen.
[URL="
[/URL]
(Ik weet dat het filmpje donker is, sorry heren ik zal anders morgen een nieuwe maken).
dit zijn mijn pids;
Ik hoop zo dat jullie me kunnen helpen, ik kan alle hulp gebruiken.
Mocht ik meer informatie moeten geven laat het me alsjeblieft weten want ik zal alles proberen!