Daarna heb ik nog wat voorgang geboekt bij de Aurora, maar niet veel.... In 2019 was ik gestruikeld over de ankerkatrollen (weet niet hoe ze heten), ben hier mee verder gegaan..., zie foto...
Deze methode bleek niet de meest handige..., dacht dat het belangrijk was de achter-, en bovenkant uit één deel te maken maar dat bleek toch wel uitdagend voor mij op deze schaal, daarnaast waren de verhoudingen verkeer. Daarom overnieuw begonnen...
Hierna was het de beurt aan een soort van uitklapbare steun, zie rechts op onderstaande foto....
Het plateau is eigenlijk geperforeerd, dit ga ik simuleren door hier later een stukje ijzergaas in te leggen die ik eerst bruin heb gespoten. Het styreen hieronder maak ik daarvoor eerst mat-zwart...
Vervolgens was het tijd om de steunen voor de davids te maken. Er zijn 10 boten, dus 20 davids... Grote klus dus, aangezien er ook vijf verschillende soorten zijn. Hieronder de eerste soort....
En hieronder nog foto's zoals de Aurora er op dit moment uitziet...., het blijft toevoegen van steeds meer detail op de romp.... Nadat alle styreendelen erop zitten zal mijn aandacht verlegt worden naar het afwerken van de verf.....