Ariel
PH-SAM
Rétroplane
Misschien belangrijk om te weten.
Deelnemende modelvliegers aan Rétroplane 2010 moeten aan een aantal eisen voldoen.
Ik heb deze eisen gelezen.
Dat de voorwaarden voor deelname zijn aangepast was eigenlijk te verwachten. Door de nieuwe strenge eisen blijft alleen voor de meest gemotiveerde en daadkrachtigste deelnemers een opening om geplaatst te worden. Op het moment staan al 53 deelnemers ingeschreven. Het maximale aantal deelnemers is op 60 beperkt.
Johannes
Ik weet niet wanneer je naar de Waku gaat, maar op 10 en 11 juli wordt daar de Retroplane gehouden. Er zijn niet zo heel veel Austria's, dus, mits netjes gebouwd (en die indruk heb ik wel gekregen ...) kun je daar best hoge ogen gooien.
Op dit moment is er nog niemand met een Austria ingeschreven (zie hier, een paar schermen naar beneden scrollen).
Gr. Dirk.
Misschien belangrijk om te weten.
Deelnemende modelvliegers aan Rétroplane 2010 moeten aan een aantal eisen voldoen.
Ik heb deze eisen gelezen.
Dat de voorwaarden voor deelname zijn aangepast was eigenlijk te verwachten. Door de nieuwe strenge eisen blijft alleen voor de meest gemotiveerde en daadkrachtigste deelnemers een opening om geplaatst te worden. Op het moment staan al 53 deelnemers ingeschreven. Het maximale aantal deelnemers is op 60 beperkt.
Johannes