auto total los (expres) triest.

• Topicstarter Topicstarter Tamiya Drifter
  • Startdatum Startdatum
Dat is wel erg snel gegaan.. kun je toch zeggen van justitie wat je wil..

alleen.. een taakstraf.. blegh. Een dag papiertjes prikken zullen ze niet van onder de indruk zijn.

Even zo'n scooter in de pers oid.. dat zou harder aankomen.

verkeersregelaar op een drukke koopzondag bij de ikea ;)....

dat autotje wat zij platreden kan nu wel eens een auto worden die hun bijna plat rijd ;)..

boontje komt om zijn loontje ;)

Succes jongen ermee. Sterkte. Hoop dat je ziet dat er genoeg mensen achter je staan en dat je nu eens lekker mag rijden met je auto!

Niet zo snel gezien in het topic, maar waar woon je?
staat ongeveer op pagina 3
Hier: noord holland. callantsoog maar ik zit bij den helder op school en ik reed in den helder)))

Laatst bewerkt:
Zullen we eens een RC-Junkies meeting op die skatebaan organiseren? Dan kan het wel eens heel gezellig worden.... Kom ik ook...

De hangjongeren die mijn vrouw lastig vielen keken wel heel raar toe ik hun scooters in de fik stak. Eentje kon er nog net op tijd van afg stappen toen ik met de benzine stond te gieten...
De politie kwam namens hen verhaal halen, maar elke agent zei dat ze het een heel strakke actie van me vonden. Ook nooit een rechtzaak/veroordeling geweest ;-)
En sinds dien durfen ze niet eens naar mij vrouw te kijken....

Dat is wel een strakke actie ja :cool: Maar je mag dus wel in dit land hun scootertjes netjes terugbetalen :(
Jij hebt ze namelijk opzettelijk in de fik gestoken, en daar trapt geen enkele verzekering in.
Het lijkt mij dan ook sterk dat de Politie dit een "strakke actie" vind.
Bovendien gaat dat "tuig" op zoek naar revance, en of je daar blij mee moet zijn :confused:

Bovendien gaat dat "tuig" op zoek naar revance, en of je daar blij mee moet zijn :confused:

hoe willen ze dat doen, meestal zijn het van die magere drugsgebruikende breekbare junks, ik heb geen goed woord voor ze over:evil:, ze moeten die lui gewoon gelijk opsluiten.
:murder:!!!!!!!

ik heb het over de ECHT erge!!

Verdorie zeg, hier schrik ik van... triest..

hallo,
ik heb een zware dag achter de rug gehad. ik reed met mn tns chassis op een skate baan, en toen kwamen er een paar oudere hangjongeren aan met hun scooters. ze kwamen rond mij staan pakte mijn afstandbediening af en reed met hoge snelheid mijn hele auto naar de prakken. 2x in mijn buik geslagen waardoor ik half knock out op de grond lag. kon niks meer doen. auto in tweeën allemaal onderdelen op de grond. triest. naar politie geweest ze proberen hen op te sporen. maar nu mijn auto: motor is denk wel in orde alleen de bovenste koel rib ziet er niet goed uit. gas serevo goed, achter dif goed, enz. maar met die auto kan ik dus niet veel meer doen. alleen nu ben ik van plan een nieuw auto te kopen. hard voor gewerkt dus verdien nu wel wat. buget €500. ik heb dit auto op het oog: FUSION 28 4.6cc, met rode skyline bod. met mij gaat het nu better maar waarschijnlijk heeft iemand deze groepje jongens gestuurd want ik word vaak gepest op school enzo. soms ben ik het zo zat. maar dit hobby maakt alles weer goed ;)

wedden dat jou autootje sneller was dan hun zielige scootertjes! ze denken dat ze stoer zijn met die dingen, maar ze worden wel lekker verslagen door een autootje
en over die ventjes op school, als je een van hun alleen ziet, geef hem maar een flinke trap in zn ballen. Meestal zijn die ventjes niks als ze alleen zijn

p.s.: triest dat dit is gebeurt

Veel succes met je nieuwe auto en geniet van je vakantie.
Misschien een idee om iets van karate/mma/thai/kickboxen/krav maga te gaan doen?
Je zelfverzekerdheid neemt toe en je weerbaarheid ook.
Misschien een DVD van Bas Rutten over straatvechtlessen ;-)

En als je pacifistisch van aard bent of je handen niet graag vuil maakt is er ook nog altijd pepperspray of traangas.
Uiteraard ben je bij gebruik strafbaar maar als het met zovelen tegen 1 is en je letsel wordt toegebracht kun je je afvragen wat beter was geweest.

Mijn advies: kopstoot gevolgd door maag/lever/nier stomp en om het compleet te maken een trap onder de ballen en dan hard wegrennen :-)

Veel succes met je nieuwe auto en geniet van je vakantie.
Misschien een idee om iets van karate/mma/thai/kickboxen/krav maga te gaan doen?
Je zelfverzekerdheid neemt toe en je weerbaarheid ook.
Misschien een DVD van Bas Rutten over straatvechtlessen ;-)

En als je pacifistisch van aard bent of je handen niet graag vuil maakt is er ook nog altijd pepperspray of traangas.
Uiteraard ben je bij gebruik strafbaar maar als het met zovelen tegen 1 is en je letsel wordt toegebracht kun je je afvragen wat beter was geweest.

Mijn advies: kopstoot gevolgd door maag/lever/nier stomp en om het compleet te maken een trap onder de ballen en dan hard wegrennen :-)
een goed gemikte en harde leverkick is dodelijk, en pijlijk!!!
en als je iemand in de ballen trapt, en hij raakt onvruchtbaar, dan ben je de sjaak.

een goed gemikte en harde leverkick is dodelijk, en pijlijk!!!
en als je iemand in de ballen trapt, en hij raakt onvruchtbaar, dan ben je de sjaak.
ter info:
vol op de knieschijf of langs de zijkant ertegen... dan plooit er iets wat normaal niet plooit en heb je ze snel gevonden, PLUS: ze kunnen niet achter je aankomen meer ;)
anders...haaks op de neus, maar zie dat je niet "lichtjes omhoog" slaat, want dan is ie echt ende fysiek dodelijk

dit geheel terzijde ;)

Tsja je kan ze ook doodschieten ben je ook van ze af.... waar gaat dit over.. Niet echt relevant denk ik voor de TS.
Hij moet gewoon snel weer gaan rijden en dit vervelende voorval snel vergeten....

ter info:
vol op de knieschijf of langs de zijkant ertegen... dan plooit er iets wat normaal niet plooit en heb je ze snel gevonden, PLUS: ze kunnen niet achter je aankomen meer ;)
anders...haaks op de neus, maar zie dat je niet "lichtjes omhoog" slaat, want dan is ie echt ende fysiek dodelijk

dit geheel terzijde ;)

met werkschoenen(stalen neuzen) tegen de schenen werkt ook, lopen ze minimaal 1 week mank!!

Tsja je kan ze ook doodschieten ben je ook van ze af.... waar gaat dit over.. Niet echt relevant denk ik voor de TS.
Hij moet gewoon snel weer gaan rijden en dit vervelende voorval snel vergeten....
je hebt gelijk, mijn excuses. zelf ben ik 2m en 100kg en nogal breed, dus niet zoveel last van pesterijen... maar ik word zo kwaad van dit soort voorvallen! kan daar ECHT niet tegen!

grtzzz...

maar hun scooter gaat wel 90!!
na 1 minuut vol gas!!!

een goed snelle R/C wagen doet dat binnen 5 sec

Als je geconcentreed bezig ben, en je doet stoplichten race tegen scooters(fiets vs. Scooter), en je hebt lekkere kracht in je benen.
Kijken wie het eerst weg is, meestal ben ik het:)
(fietscomputer op me fiets, meerdere keren tegen een scooter over de 40km/h gegaan.)

40km lekker hard. je wilt niet weten wet ik heb meegemaakt gister. ik fietste 37km/h kwam een hond uit de bosjes gerend(bull dog ofzo) boem tegen die hond aan ik vloog 5 meter van mn fiets af face plant. gelukkig zijn mijn tanden nog heel.

Back