Bouwverslag Bücker Bü 180A V-1 Student ⇨ W.Nr. 2101 | D-ELIO

.
Bedankt Bart, Frank en Ton! :D
Ik heb dankzij Jan den Hartog een nieuw bureaublad op m`n computer:

full

De Bücker is een hele fijne kist om te vliegen!

full

Groeten, Ramses

Laatst bewerkt door een moderator:
.
Van Jan den Hartog het bestand van de "wolkenfoto" in originele resolutie gekregen en in photoshop de foto 90cm x 60cm gemaakt en een teksje erop gezet:

full

De foto in 90cm x 60cm formaat laten afdrukken en in een lijst:

full

full

Ik ben er blij mee, bedankt Jan!! :thumbsup:

Groeten, Ramses

Dat heb je netjes gedaan. :p

(Je zou nog kunnen overwegen (altijd wat te zeuren, die brilman :nooo:) om het onderwerp iets meer uit het centrum te plaatsen (net zoals je een schilderij ook niet precies midden aan de muur hangt). Bv. volgens de 'Gulden Snede' formule (Gulden snede - Wikipedia))

Ik zou zeggen: links van het midden. :yes:

jan.

Nee hoor niets aan veranderen is perfect zo, de Bucker heeft een hele lichte verdraaing zodat het lijkt dat we er achter vlogen om dat plaatje te kunnen schieten.

Ton

.
@ Jan: De Bücker staat in de foto net uit het midden,........... alleen dan iets naar rechts :mrgreen: ;)

@ Ton: Ik vind ook dat het lijkt of de foto vanuit een andere vliegende kist is genomen door het perspectief (en het ontbreken van enige referentie met de grond). Prachtig geschoten door Jan den Hartog!! :thumbsup:

Groeten, Ramses

.
Ik sluit dit bouwdraadje af met een filmpje als een soort samenvatting:

Diegene die dit draadje hebben gevolgd, tips of andere reacties hebben gegeven, bedankt! :thumbsup:

Groeten, Ramses

.
Hey Eddy, klopt!

Stuart heeft er afgelopen jaar flink mee gevlogen, maar stapt af van methanol vliegen.
Zijn voorkeur is alleen nog electro en benzine, dus gaat de Bucker Student in de verkoop.

Het is een fijne schaalkist welke zeer fijn vliegt.
Als je zelf een documentatie blad maakt, kan je zo instappen in F4C of F4H.
En nogmaals, vliegt erg fijn, als een trainer, geen nare eigenschappen.

Schaal 1/6, spanwijdte 1900mm
Saito .56 viertakt met functionele schaal uitlaat.
Voorzien van een keiharde 2K lak, is geweathered.
Geen wilde kustvlucht maar heerlijk schaal rondvliegen.
Eenvoudige kustvlucht dmv kinetische energie (niet op motorvermogen), net als het origineel.

Niet om Stuart te helpen met zijn verkoop, gewoon omdat het zo`n ontzettend fijne kist is ;)
Ik heb zelf nog even getwijfeld... maar heb veel te veel plannen voor nieuwe projecten,
dus inderdaad zoals Eddy zegt... sla je slag!

Groeten, Ramses
.

Als je zelf een documentatie blad maakt, kan je zo instappen in F4C of F4H

Helaas ... voor F4C en F4H moet je je model zelf gebouwd hebben. Je kan wel meedoen aan de Sportschaal klasse en dat is eigenlijk net zo leuk! :yes:

Correctie ... je kan wel meedoen aan F4H, mits de finish wel van jou is. Maar dan moet je dus het mooie werk van Ramses er af strippen. :confused:

Gewoon meedoen met dit model in F4 welke klasse dan ook, mooie instap kist en perfect om kennis te maken met de schaalwedstrijden.

Ton

Beste HBZWEEF,

Ik heb geen email of notificatie van een PB via het mbf ontvangen en was er niet van op de hoogte.
Femmo attendeerde me door je post in dit verslag hierop en ik heb zojuist op jouw PB gereageerd.

Groeten, Ramses

Back