G
Ger Kovacs
Guest
Frank Hartog zei:En dan de tank (interessante) layout, exact volgens de handleiding van de Perry pompjes,
![]()
Van de tank een leiding naar de pomp, van de pomp naar de carburateur,
vlak voor de carburateur de retour leiding die het teveel aan brandstof terug voert
en vanuit het carter de aansluiting naar de pomp voor de aandrijving van het membraam.
![]()
Heb nog nooit met Perry pompjes en dubbele tanks gewerkt laat staan vier dubbel!!!
Dus als iemand met een dergelijk opstelling ervaring heeft: 'tell me!!'
Frank
@Frank, mijn 'gezond' verstand zegt dat dit ietwat te gecompliceerd (m,a.w. kritisch en storings gevoelig) wordt, ik zou voor de traditionele opstelling gaan, tankjes van 250cc ieder (genoeg voor 15 minuten) en de gewone uitlaat druk gebruiken op de tanks.
Die OS 52 FS jes lopen van nature al zeer betrouwbaar, maar dat weet je inmiddels al (4 motoren vliegend inlopen :wink: )
Just my two cents :?
Ger.