Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb nu 2 afgebroken cilinders gehad met een rear dominator. Bij een crash drukt hij gewoon je cilinder kapot.
Ps. iemand nog een brandstoftank, rolkooi, aandrijfassen en schokbrekers te koop??
Hé Mikebike,
Toch maar weer een Baja gekocht; nu een SS? leuk hoor ;-)
Ik geef wel een seintje als ik weer eens in het oosten kom. Heb je al wat leuke terreinen ontdekt? ben erg benieuwd.
Tja slecht weer en iedereen blijft binnen ???
mijn baja tegen een maat zijn savage xl , is natuurlijk geen partij maar goed (Rotterdam Kralingseplas )
![]()
Mwah, ik weet 100% zeker dat mijn Savage met K4.6HO blok tenminste even snel, zo niet sneller loopt dan een Baja. da's in de praktijk al bewezen.ik reed in ieder geval afgelopen zondag (een beetje de rust verstoren)met mijn baja tegen een maat zijn savage xl , is natuurlijk geen partij
En verder is een Baja zoooooo 2007. Iedereen wacht met smart op wat nieuws of is gaan vliegen. :rolling:
Beetje offtopic hier, maar in het alexandrium is het alleen toegestaan om met 1/10 electro`s te rijden/driften. Voor een baja staan er ook veel te veel 1:1 auto`s geparkeerd op de vrijdagavonden.Parkinggarage in Alexander... heb ik geen idee of baja toestaan.. ivm herrie
Mwah, ik weet 100% zeker dat mijn Savage met K4.6HO blok tenminste even snel, zo niet sneller loopt dan een Baja. da's in de praktijk al bewezen.Het blokje van de Savage heeft zoveel vermogen dat-ie standaard al optrekt in z'n tweede versnelling (de versnellingsbak valt niet af te stellen, alleen als je half gas optrekt merk je dat hij ook echt zelf kan schakelen 8O).
En verder is een Baja zoooooo 2007. Iedereen wacht met smart op wat nieuws of is gaan vliegen. :rolling:
Nope met 30cc, 19/55 vertanding en Dominator.bedoel jij de baja 5b standaard met 23 cc ??ntopic:
En een radargun om de exacte snelheid te meten. 8) Ook in een head-to-head race komt de Savage als winnaar uit de bus. Verder is het appels met peren vergelijken.das duidelijk , je hebt snorfietsen , brommers toeters en bellen :agrue::music:
Ja, dus als je mijn Savage wilt kloppen dan ga je echt wel 19/55 nodig hebben. Anders kom je niet boven de 50km/u uit.en die verhouding van de tandwieln op de baja zijn volgens mij voor een hogere topsnelheid
voor acceleratie moet je die 16/55 hebben correct me if i am wrong